اعترافات جالب و خواندنی بوفون در کتاب زندگینامه اش


اعترافات جالب و خواندنی بوفون در کتاب زندگینامه اش

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان 41 ساله باشگاه یوونتوس، در کتاب زندگینامه خود پیرامون مشکلات و سختی هایش در چند سال اخیر صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، به ندرت پیش می آید که فوتبالیست ها در اوج دوران فوتبال خود دچار یک روزمرگی مانند افراد عادی شوند اما جان لوئیجی بوفون دروازه بان ایتالیایی یوونتوس اعتراف کرده که در طول حرفه و زندگی خود دچار افسردگی شده است.

بوفون وقتی ۲۶ ساله بود دچار یک افسردگی بسیار عمیق شد؛ موضوعی که آن را در کتاب زندگی نامه خود بیان کرده است:" شما پس از اینکه تبدیل به یک فوتبالیست شناخته شده می‌شوید، به چیزهایی می رسید که بسیار خوشحال کننده هستند اما آن ها می توانند در عین حال بسیار خطرناک هم باشند. چیزهایی مثل پول، شهرت شغل رویایی و...

اعترافات جالب و خواندنی بوفون در کتاب زندگینامه اش

اما مردم فکر می کنند که این موضوعات هیچ خطری برای ما ندارد.

اگر تنها به فوتبال فکر کنید، روح شما به شکل عجیبی تغییر می کند و تا حدی افسرده می شوید که حتی نمی توانید از رختخواب بلند شوید.

یک دروازه‌بان به اعتماد به نفس نیاز دارد. همچنین او باید بسیار شجاع باشد تا بتواند قابلیت‌های خود را نشان دهد."

بوفون در ادامه به شرایط جسمی خود و همچنین مصدومیت هایی که برایش پیش آمده اشاره کرده است:" یک روز صبح وقتی از خواب بیدار می شوید تا به تمرین بروید پاهای شما شروع به لرزیدن می‌کند؛ به شکلی که حتی نمی توانید آن را کنترل کنید.

شما آنقدر ضعیف می شوید که حتی قادر به رانندگی هم نخواهید بود. در ابتدا فکر می‌کنید که این یک ویروس است و به مرور زمان بهتر می شود اما هر چه می گذرد بر شدتش افزوده می شود و بعد از آن تنها کاری که شما دوست دارید انجام دهید، خوابیدن است. به مدت ۷ ماه نمی توانید در زندگی خود شادی و خوشحالی را تجربه کنید و این موضوعی بسیار دردناک است.

در ادامه وقتی ۲۶ ساله میشوید و درون دروازه یوونتوس و ایتالیا قرار می گیرید، پول و احترام را همزمان خواهید داشت و مردم از شما به عنوان یک سوپرمن یاد می کنند.

اشتباهات نیز بسیار مهم هستند چرا که به شما یادآوری می‌کنند که شما یک انسان هستید.

فوتبال سعی می‌کند تا شما را متقاعد کند که یک انسان خاص هستید اما در نهایت متوجه می شوید که شما با دوستان اطرافتان هیچ فرقی نمی کنید و مانند آنها یک انسان هستید."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور