مضمون 55 درصد تماس‌ها با پلیس خراسان رضوی درخواست راهنمایی است


مضمون 55 درصد تماس‌ها با پلیس خراسان رضوی درخواست راهنمایی است

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه حدود 17 هزار تماس تلفنی با سامانه تلفنی پلیس 110 استان برقرار می شود که از این میزان مضمون حدود 55 درصد تماس ها درخواست راهنمایی، مشاوره و همکاری با پلیس است.

سردار ابراهیم قربان زاده روز پنج شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزه افزود: روزانه حدود هزار و ۸۰۰ ماموریت انتظامی در استان انجام می‌شود و طی بررسی های انجام شده ۹ هزار حلقه اتصال بین مردم با حکومت وجود دارد که حدود ۲۰ درصد از این حلقه‌های اتصال از طریق مراجعات مردم به نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: در آخرین سنجش و پایشی که صورت گرفته از میان ۱۳ گزینه خدمت، نیروی انتظامی رده دوم سلامت خدمت را به خود اختصاص داده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: با وجود وسعت استان خراسان رضوی و همجواری این کشور با دو کشور دیگر امروز این استان دارای امن‌ترین مرزها و کمترین ورود غیر مجاز به مرزهاست.
سردار قربان زاده افزود: خوشبختانه امروز به خاطر توفیق روز افزون نیروی انتظامی احساس امنیت در بین مردم افزایش یافته و رضایتمندی از پلیس به حد مطلوب و قابل قبولی رسیده هر چند هنوز خودمان رضایت کامل نداریم.
فرماندار فیروزه در این مراسم گفت: امروز به لطف همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی، فیروزه به عنوان یک شهرستان امن مطرح شده است.
ابوالفضل حکیم پور افزود: نیروی انتظامی در راس هرم امنیتی قرار دارد و افزایش رضایتمندی مردم در افزایش امنیت پایدار بسیار موثر است.
دراین مراسم با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، فرماندار، فرمانده تیپ زرهی امام رضا(ع)، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس طی حکمی حمیدرضا خوشخو به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزه معارفه شد و از تلاش‌های سرهنگ سید محمد باقری فرمانده پیشین نیروی انتظامی فیروزه که چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی شد.
مرکز شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۵۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو