حسینی: جنگ تفنگ بادی و ژسه را قبول دارم/ داور ابتدا می‌خواست پنالتی اعلام کند


حسینی: جنگ تفنگ بادی و ژسه را قبول دارم/ داور ابتدا می‌خواست پنالتی اعلام کند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه می‌گویید جنگ تفنگ بادی و ژسه بود صد درصد درست است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدحسین حسینی بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شکر بازی سختی را بردیم، جام حذفی شرایط خودش را دارد و ما مقابل یک تیم لیگ یکی بودیم که خیلی خوب بازی کرد. جا دارد به تیم فجر سپاسی و داود مهابادی تبریک بگویم او تیم خوبی درست کرده است.

وی افزود: امیدوارم شیراز بعد از چند سال در لیگ برتر نماینده داشته باشد، جای شیراز در لیگ برتر خالی است و مسؤولان شیرازی باید از این تیم حمایت کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه قبل از بازی به سمت هواداران فجر سپاسی رفتید، گفت: بله آنها همشهری‌هایم بودند و به من لطف داشتند، امیدوارم از تیم فجر سپاسی حمایت شود چون شنیده‌ام بودجه این تیم زیاد نیست.

وی در مورد اینکه می‌گویند بازی امروز بازی ژسه و تفنگ بادی بود، گفت: صد درصد، مسؤولان استانی هم باید از تیم حمایت کنند.

حسینی در مورد داوری، گفت: در آن صحنه فکر می‌کنم داور می‌خواست نقطه پنالتی را نشان بدهد اما بعد نظرش عوض شد اما خدا را شکر که پیروز شدیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه اولین کلین‌شیت را در این فصل داشتیم، گفت: کلین‌شیت یک کار تیمی است و موفقیت استقلال مهم است.

وی در مورد اینکه استراماچونی می‌گوید استقلال برای تیم شدن خیلی کار دارد،‌گفت: من از نزدیک دیده‌ام که استراماچونی از روز اول برای استقلال خیلی کار کرد و زحمت کشید. اگر بدشانس نبودیم 4، 5 امتیاز بیشتر در لیگ داشتیم. هواداران باید از استقلال و استراماچونی حمایت کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط