زائران برای جلوگیری از تصادفات در موکب‌های مسیر استراحت کنند


زائران برای جلوگیری از تصادفات در موکب‌های مسیر استراحت کنند

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان به زائرینی که از جاده‌های استان در حال عبور هستند توصیه کرد: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات بر اثر خواب آلودگی است زائرین به هر موکبی که در مسیر می‌رسند توقف و استراحت کنند.

سرهنگ عیسی گوهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این موکب‌ها علاوه بر اینکه زائران می‌توانند از نوشیدنی و غذای گرم بهره ببرند محل‌هایی نیز برای استراحت مشخص شده است که می‌توانند زمانی را در این محل استراحت کرده و با انرژی بیشتری به سفر ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافران نسبت به سال‌های قبل بسیار بیشتر است اضافه کرد:‌حجم مسافر در مسیر برگشت بسیار بیشتر از رفت است اما موکب‌های زیادی در مسیرهای جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی به زائرین هستند.

سرهنگ گوهری یادآور شد:‌ زائرین چهار استان کشور از مسیر کردستان به استان‌های مرزی دیگر می‌روند تا عازم کربلا شوند. وی افزود: استان‌های آذربایجان غربی و شرقی از سمت بوکان به سقز و کامیاران می‌روند و بار ترافیکی زائرین این ۲ استان از این مسیر می‌گذرد.

وی گفت: زائرین استان‌های اردبیل و زنجان هم به بیجار و قروه می‌آیند و زائرین این ۲ استان نیز از این طریق وارد استان کردستان می‌شوند.

استان کردستان دارای یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر راه بین شهری، ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۸ گردنه بین شهری ،۶۶ گردنه روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک