پیام تبریک رئیس ورزش و جوانان لارستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی


رئیس ورزش و جوانان لارستان در پیامی آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس ورزش و جوانان لارستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی
به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران: محمدحسن طیبی در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، از تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران ورزش لارستان قدردانی کرد.





در این پیام آمده است:


روز تربیت بدنی، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بسیار خوشحال و خرسند هستم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت تدبیر و امید و حمایت های نماینده ورزش دوست، فرماندار محترم و مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان فارس و همت خالصانه همکارانم در مجموعه ورزش و جوانان لارستان، توانسته ایم رضایت مندی جامعه ورزش این شهرستان را فراهم سازیم.

در پایان وظیفه خود می دانم که دیگر بار از همراهی دلسوزانه خدمتگزاران صدیق ورزش لارستان چه در هیئت های ورزشی و چه همکاران اداری و مسوولان بخش های تابعه قدردانی کرده و هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان، جامعه بزرگ ورزش لارستان و آحاد مردم ورزش دوست شهرستان تبریک عرض نمایم.

پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا