لمپارد: اشتباه است که خود را در برابر نیوکاسل از پیش برنده بدانیم؛ کانته هنوز آماده بازی کردن نیست


لمپارد: اشتباه است که خود را در برابر نیوکاسل از پیش برنده بدانیم؛ کانته هنوز آماده بازی کردن نیست

کنفرانس خبری فرانک لمپارد پیش از بازی برابر نیوکاسل برگزار شد.

طرفداری- شیرهای لندنی باید در هفته نهم مسابقات لیگ برتر به مصاف نیوکاسل بروند و در همین راستا می توانید کنفرانس خبری فرانک لمپارد را مشاهده کنید.

مصدومان

کانته آماده نیست. او دچار مصدومیت کشاله ران در تیم ملی فرانسه شده است. کواچیچ مشکلی در رانش داشت ولی در دسترس است. راس بارکلی هم آماده است. آندرس یک مشکل همسترینگ داشت و برای دو هفته او را دراختیار نداریم. رودیگر در تمرینات گروهی نیست و باید برای آمادگی جسمانی خود تمریناتی را انجام دهد.

نیوکاسل

دیدم که در بازی برابر تاتنهام مقاومت زیادی از خود نشان دادند. آن‌ها الگو‌های گرفتن نتیجه از این راه را دارند. چکاری می‌توانند برای آسیب رساندن به ما انجام دهند؟ انتظار چیز متفاوتی را ندارم.

برادران لانگ استف

یک داستان عالی است. اشتیاقی که بعد از بازی برابر منچستریونایتد نشان دادند و همچنین آن‌ها به باشگاه خود اهمیت می‌دهند و به آن‌ها اعتبار زیادی می‌دهند.

نژاد پرستی در بلغارستان

زمانی که در آنجا بازی می‌کردم به یاد دارم. شاید روی نیمکت بودم. من فکر می‌کنم پیشرفت بزرگ دوشنبه شب این است که نهاد حاکم باید یک قدم بزرگ در راستای مبارزه با نژاد پرستی برداشته باشد. دیدن ماهیت جمعی که انگلیس با آن سرو کار داشت ، واقعاً خوب بود. با بازیکنان در آنجا صحبت کردم. آن‌ها قوی هستند. می‌دانند که آنجا هستم تا از آن ها پشتیبانی کنم. این یک منحنی یادگیری در همه موارد است.

نخستین بازی میسون مانت برای تیم ملی انگلیس

همه چیز را برای حضور در بازی امتحان کرد و همه چیزش را درون بازی قرار داد. چیزهای زیادی از خودم را در او نمی‌بینم. سبک های مختلفی داشتیم ولی اخلاق کاری‌اش را دوست دارم.

کانته زودتر به میادین باز نخواهد گشت؟

همه ما مشکلات انتخابی خود را داریم ولی موضوع کانته خنده دار نیست. با تیم ملی فرانسه قبل از اولین بازی آن‌ها ارتباط برقرار کردیم. مشخص بود که کانته برای بازی دوم آماده نیست و روی نیمکت نشست. فکر می‌کنم امکان مدیریت بهتر این موضوع وجود داشت. متوجه شدم که وقتی یک بازیکن در اردوی ملی است، بازیکن آن‌ها محسوب می‌شود ولی اینکه او آماده بازی کردن نبود چیز مشخصی بود.

زمان بازی‌های ملی بد موقعی بود؟

امیدوارم اینطور نباشد. داشتیم خوب بازی می‌کردیم و باید امیدوار باشیم آن‌ها فقط خاطرات کوتاهی نبوده باشند و باید به فرم قبلی خود برگردیم.

بازی برابر نیوکاسل

آسان است که خود را برنده بازی فردا بدانیم ولی این یک اشتباهی خواهد بود که می‌توانیم از آن داستان درست کنیم. باید چیزی را که می‌توانیم کنترل کنیم (بازی را کنترل کنیم) و شانس‌های گلزنی خلق کنیم تا مطمئن شویم در بهترین فرم خود هستیم.

نظر شخصی درمورد وقفه بازی‌های ملی؟

برای کمی استراحت کردن خوب بود ولی در این زمان به خوبی نیز کار کردیم.

از بازیکن‌های زیر 21 ساله بیشتری در لیگ برتر استفاده خواهید کرد؟

استفاده از آن‌ها به خاطر آکادمی و بازیکنان مرا خوشحال می‌کند. این بازیکنان درحال رقابت هستند و باید ثابت کنند که چرا باید در چلسی حضور داشته باشند. آن‌ها آن را به شایستگی اثبات کرده و درحال رقابت برای به دست آوردن جایگاه خود هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی