برگزاری نشست مشاور عالی آموزشی ، پژوهشی و پزشکی و آکادمی فوتبال پرسپولیس


برگزاری نشست مشاور عالی آموزشی ، پژوهشی و پزشکی و آکادمی فوتبال پرسپولیس

مدیر آکادمی فوتبال و مربیان و سرپرستان تیم های پایه امروز جمعه در نشستی با مشاور عالی آموزشی ، پژوهش..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی، مدیر آکادمی فوتبال و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم های پایه پرسپولیس ، امروز جمعه راهی بیمارستان فوق تخصصی نور افشار شدند تا جلسه ای را با داریوش سودی، مشاور عالی آموزشی، پزشکی و پژوهشی باشگاه و رییس هیات امنای بیمارستان فوق تخصصی نورافشار داشته باشند.

داریوش سودی در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: در رده های پایه، کارهای زیادی باید انجام شود. مدیریت باشگاه روی توسعه این بخش و فراهم آوردن امکانات بهتری برای آموزش و پرورش نسل بعدی فوتبال تاکید دارد. امروز هم جلسه خوبی داشتیم. نقطه نظرات مختلفی مطرح شد. اقای پنجعلی و مربیان نیز از توجه باشگاه و مدیریت نسبت به تیم ها اعلام خرسندی کردند. درباره مشکلات تیم ها صحبت شد و برای حل بعضی موارد به مصوباتی رسیدیم. از جمله این که قرار شد بازیکنان تیم های پایه تحت پوشش معاینات و حمایت پزشکی قرار بگیرند که با همکاری بیمارستان فوق تخصصی نور افشار انجام خواهد شد. بازیکنان دارای شناسنامه پزشکی می شوند و بعد از شناسایی مشکلات برای رفع آن ها اقدام می شود تا در زمان آغاز فوتبال حرفه ای با مشکلات عدیده روبرو نباشند.

همچنین قرار شد دوره هایی را برای مربیان بگذاریم که به همکاری دانشگاه پرسپولیس و اساتید مجرب انجام می شود. دوره های آموزشی برای تغذیه، سلامت، روانشناسی، فیزیولوژی ورزشی و موارد مرتبط دیگر که به افزایش عملکرد مربیان و راندمان تیم ها کمک می کند. همچنین طرح ساماندهی تحصیلی بازیکنان پایه را داریم که از جمله آن ها هدایت بازیکنان به سمت تحصیلات دانشگاهی از جمله در دانشگاه پرسپولیس است. امیدواریم با توجه به علاقمندی که شاهد بودیم و حمایتی که از سوی هیات مدیره و مدیر عامل وجود دارد این برنامه ها به خوبی اجرا شود.

گفتنی است اعضای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز همچنین بازدیدی از امکانات و بخش های مختلف و تخصصی بیمارستان نور افشار داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق