عاقبت فراموش کردن کشیدن ترمز دستی ماشین! + فیلم


عاقبت فراموش کردن کشیدن ترمز دستی ماشین! + فیلم

راننده حواس پرتی که فراموش کرده بود تا ترمز دستی ماشینش را بالا بکشد، دچار حادثه شد.

عاقبت فراموش کردن کشیدن ترمز دستی ماشین! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده حواس پرتی که فراموش کرده بود پس از پیاده شدن از خودرو ترمز دستی آن را بکشد توسط ماشینش زیر گرفته شد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته یک منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه تهیه شده است، چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای ویدئوی در حالی که این راننده زن از ماشینش پیاده شده و در حال آماده کردن بساط تخم مرغ برای فروش به رانندگان عبوری است دیده می‌شود. زمانی که این زن کاملا محو کارش شده است ناگهان خودرو شروع به حرکت کرده و به او برخورد می‌کند. پس از برخورد این زن نقش بر زمین شده و تلاش می‌کند تا خود را از زیر چرخ‌های ماشین بیرون بکشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که بلافاصله این راننده از زمین برمی‌خیزد و با سوار شدن بر ماشینش صحنه را ترک می‌کند. این اتفاق در تاریخ ۲۳ سپتامبر و در منطقه کنت انگلیس رخ داد. " کریس پوکستد"، فردی که این ویدئو توسط دوربین مداربسته خانه او تهیه شد در این باره گفت: " این حادثه به ما یادآوری می‌کند که هرگز نباید فراموش کنیم پس ازپیاده شدن از ماشین ترمز دستی را بکشیم. این زن واقعا شانس آورد. می‌توانست حادثه بدتری در انتظارش باشد. خوشبختانه او در این حادثه دچار جراحت نشد."

انتهای پیام/

فراموش کردن کشیدن ترمز دستی خودرو حادثه ساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس