فلسطین،سوء استفاده رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی را محکوم کرد


فلسطین،سوء استفاده رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی را محکوم کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از تعطیلات یهودی ها و اجازه ورود یهودیان به مسجد الاقصی در راستای پیشبرد طرح های شهرک سازی خود استفاده می کند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « middleeastmonitor»،تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از تعطیلات یهودی ها و اجازه ورود یهودیان به مسجد الاقصی در راستای پیشبرد طرح های شهرک سازی خود استفاده می کند.

در بیانیه ای که از سوی وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین صادر شده آمده است که فعالیت های رژیم صهیونیستی در تعطلات یهودی ها از جمله حمله به املاک و مستغلات فلسطینی ها،حمله فلسطینی ها در مسجد الاقصی و همچنین اشغال زمین های بیشتری از مردم فلسطین در خدمت توسعه ساخت شهرک های یهودی نشین در بیت المقدس قرار دارد.

این بیانیه می افزاید: رژیم اشغالگر قدس،فلسطینی ها را از باب الرحمه مسجد الاقصی به بیرون می راند تا راه را برای ورود صدها شهرک نشین یهودی با هدف حمله به مسجد الاقصی آماده کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به طور رسمی از شهرک نشین های یهودی درخواست کرده است تا فعالیت ها و مناسک خود را در زمین های به سرقت برده شده از سوی اسرائیل و یا مصادره شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و کرانه باختری،انجام دهند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد