خبر بد برای کونته؛ مصدومیت مجدد ستاره اینتر


خبر بد برای کونته؛ مصدومیت مجدد ستاره اینتر

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر دوباره دچار مصدومیت شده و برای مدتی به دور از میادین خواهد بود. نوشته خبر بد برای کونته؛ مصدومیت مجدد ستاره اینتر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر بد برای کونته؛ مصدومیت مجدد ستاره اینتر

استفانو سنسی بار دیگر مصدوم شد
نویسنده : خبرگزاری تخصصی فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۹
خبر بد برای کونته؛ مصدومیت مجدد ستاره اینتر

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر دوباره دچار مصدومیت شده و برای مدتی به دور از میادین خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر دوباره دچار مصدومیت شده است. استفانو سنسی بهترین بازیکن اینتر در فصل جاری بوده و وی موفق شد عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر را نیز از آن خود کند. این هافبک ۲۴ ساله در اواسط نیمه اول دیدار مقابل یوونتوس مصدوم شد و به نظر می رسید این هفته قادر به بازگشت به میادین است، اما سایت رسمی باشگاهش مدعی شد وی دوباره دیروز از ناحیه ستون فقرات مصدوم شده و مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

استفانو سنسی سه دیدار بعدی اینتر مقابل ساسولو، دورتموند در لیگ قهرمانان و پارما را از دست خواهد داد و احتمالا از حدود دو هفته دیگر قادر به همراهی تیمش خواهد بود. این اتفاق بدترین خبر ممکن برای آنتونیو کونته است زیرا استفانو سنسی در شش پیروزی اول نراتزوری در هفته های نخست نقش مهمی را ایفا کرد و حالا و در شرایطی که اینتر نیاز فراوانی به حضور وی در بازی های حساس پیش رو داشت، سنسی دوباره آسیب دیده است. به جز استفانو سنسی، الکسیس سانچس نیز اخیرا دچار مصدومیت شده و حدود سه ماه قادر به همراهی اینتر نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا