فرناندو آلونسو فقط با شانس قهرمانی جهان بر می گردد


فرمول یک ایران – فلاویو بریاتوره مدیر فرناندو آلونسو راننده پیشین فرمول یک بیان کرده است که فرناندو هنوز به فرمول یک فکر می کند و فقط وقتی برمی گردد که اگر از ردبول و فراری و مرسدس پیشنهاد رانندگی داشته باشد. فرناندو آلونسو قهرمان جهان دو دوره از رقابتهای فرمول یک که در پایان فصل 2018 از دنیای فرمول یک خداحافظی کرده است، حال با خالی شدن هر صندلی...

فرمول یک ایران – فلاویو بریاتوره مدیر فرناندو آلونسو راننده پیشین فرمول یک بیان کرده است که فرناندو هنوز به فرمول یک فکر می کند و فقط وقتی برمی گردد که اگر از ردبول و فراری و مرسدس پیشنهاد رانندگی داشته باشد.

فرناندو آلونسو قهرمان جهان دو دوره از رقابتهای فرمول یک که در پایان فصل 2018 از دنیای فرمول یک خداحافظی کرده است، حال با خالی شدن هر صندلی نام او به زبان ها دوباره می پیچد و مدیر برنامه های وی در این مورد بیان کرده است که:

بازگشت آلونسو به فرمول یک؟ با او در این مورد بحث کردم و او فقط در صورتیکه از فراری، مرسدس و ردبول پیشنهاد داشته باشد باز می گردد. اگر پیشنهادی نباشد، اصلا مسئله عقلانی نیست، او می خواهد که برای قهرمانی جهان بجنگد. آلونسو هیچوقت درب بازگشت به فرمول یک را برروی خود نبسته است و معتقد است که این ورزش بدون حضور وی به همین شکل باقی خواهد ماند و مرسدس به برتری بی چون و چرای خودش ادامه خواهد داد. او امیدوار است که اوضاع در 2021 تغییر کند.

بریاتوره در مورد آلونسو و لکلرک و فراری بیان کرد:

آیا فرناندو آلونسو به فراری باز می گردد؟ اگر آنها می خواهند که به پیروزی برسند، بله اما باور دارم که لکلرک می تواند با فراری به قهرمانی جهان برسد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری