با اپلیکیشن VMOS مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی میت 30 پرو حل کنید


با اپلیکیشن VMOS مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی میت 30 پرو حل کنید

به لطف اپلیکیشن VMOS که یک ابزار امن و مناسب است، می‌توانید مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی‌های هواوی میت 30 پرو برطرف کنید. اما چگونه؟ همانطور که مطمئنا می‌دانید، گوشی جذاب هواوی میت 30 پرو بدون دسترسی به سرویس‌های گوگل به مشتریان ارائه می‌شود. هرچند برخی راه‌ها برای دسترسی دستی به این سرویس‌ها... نوشته با اپلیکیشن VMOS مشکل دسترسی به گوگل...

به لطف اپلیکیشن VMOS که یک ابزار امن و مناسب است، می‌توانید مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی‌های هواوی میت 30 پرو برطرف کنید. اما چگونه؟

همانطور که مطمئنا می‌دانید، گوشی جذاب هواوی میت 30 پرو بدون دسترسی به سرویس‌های گوگل به مشتریان ارائه می‌شود. هرچند برخی راه‌ها برای دسترسی دستی به این سرویس‌ها ممکن شده است، اما بسیاری از سودجویان از این آب گلالود ماهی می‌گیرند و گوشی شما را هک می‌کنند؛‌ زیرا هواوی هنوز راه رسمی را برای این کار ارائه نکرده است.

اما اگر هر راهی را که تا به امروز رفته‌اید، مسدود شده است، ما برای شما راه تازه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. شما به کمک اپلیکیشن VMOS می‌توانید سرویس‌های گوگل را از طریق یک سیستم مجازی، بدون مشکل روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید.

VMOS یک اپلیکیشن موبایلی است که شما می‌توانید آن را از خود پلی استور گوگل دانلود کنید؛ بنابراین آن به شما راهی را برای دور زدن تحریم‌های گوگل، بدون هرگونه مشکل و خطری را ارائه می‌کند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مجازی یک سیستم اندرویدی دیگر را روی گوشی خود نصب کرده و از تمام مزیت‌های آن استفاده کنید. بنابراین شما دسترسی روت کاملی را به این سیستم مجازی خواهید داشت و می‌توانید از موارد جذاب آن نظیر فریمورک Xposed، اپلیکیشن مدیریت فایل ES File Explorer و غیره بهره‌مند شوید. کار با آن نیز بسیار ساده است، کافیست آن را با یک دکمه روشن یا خاموش کنید.

با اپلیکیشن VMOS مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی میت 30 پرو حل کنیدبا اپلیکیشن VMOS مشکل دسترسی به گوگل پلی را در گوشی میت 30 پرو حل کنید

شما قابلیت‌هایی فراتر از روت خالص گوشی را به دست خواهید آورد. به طور مثال می‌توانید شبکه‌های اجتماعی با قابلیت لاگین کردن دو حساب کاربری داشته باشید و پنجره‌های شناور شخصی‌سازی شده در دسترس شما قرار داشته باشد.

نیازمندی‌های اپلیکیشن VMOS

همه‌ی این‌ها، مواردیست که با اپلیکیشن VMOS در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خبر خوب اینکه برنامه‌ی مذکور را می‌تواند رایگان روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه با گوشی‌های اندرویدی که از حداقل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند سازگار است. این برنامه علاوه بر دور زدن تحریم‌های گوگل، ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تا به حال، حضورشان را در گوشی خود تجربه نکرده بودید.

برای دانلود برنامه‌ی VMOS به این آدرس بروید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!