ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسید


ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسید

پروسه ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته جدید و مورد انتظار Respawn Entertainment امروز اعلام شد که رسماً به پایان رسید. کارکنان استودیو Respawn Entertainment مدت‌ها بود که در اظهارنظرهای مختلف از نزدیک شدن به پایان راه ساخت اثر جدید خود بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خبر می‌دادند و اکنون استودیو به طور رسمی در اکانت توئیتر خود اعلام...

پروسه ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته جدید و مورد انتظار Respawn Entertainment امروز اعلام شد که رسماً به پایان رسید.

کارکنان استودیو Respawn Entertainment مدت‌ها بود که در اظهارنظرهای مختلف از نزدیک شدن به پایان راه ساخت اثر جدید خود بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خبر می‌دادند و اکنون استودیو به طور رسمی در اکانت توئیتر خود اعلام کرد که پروسه ساخت این عنوان اکشن ماجراجویی تکمیل شده و به اصطلاح گلد شده است.

این اصطلاح که به طور قطع تاکنون به گوش شما خورده است، بدین معناست که خط پروسه اصلی ساخت بازی به پایان رسیده و کد مرکزی آن برای ثبت شدن بر روی دیسک‌های فیزیکی بازی ارسال شده است. البته استودیو سازنده Respawn همچنان بر تمام جوانب بازی کار خواهد کرد تا هر گونه باگ و مشکل احتمالی را برطرف کنند که پس از عرضه جهانی بازی به صورت آپدیت‌ها و پچ‌های مخصوص فیکس بازی منتشر خواهند شد.

چندی پیش تایید شده بود که بازی Fallen Order برای کنسول‌های پیشرفته ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو، دو حالت متفاوت را پیش پای بازیکن برای تجربه کردن آن می‌گذارد: حالتی که به دنبال اجرای بهینه و روان‌تر است و حالت دیگری که رزولوشون بالاتر و با کیفیت‌تری را ارائه خواهد داد. در همین حال اگر بازی را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه خواهید کرد بهتر است به لینک زیر رفته و مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را مطالعه کنید. سیستمی که البته مشخصات RAM آن نسبت به قبل فرق کرده و توسط سازندگان تصحیح شده است.

بازی Fallen Order در فاصله کمتر از یک ماه، 15 نوامبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسیدساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول