تبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان داد


تبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان داد

رندرهایی از تبلت هواوی مدیاپد ام 7 (Huawei MediaPad M7) به بیرون درز کرده است که به طراحی ظاهری خود دیوایس و لوازم جانبی آن به آیپد پرو اپل اشاره دارد. به نظر می‌رسد تحریم‌های ایالات متحده تاثیری روی معرفی محصولات جدید از سوی هواوی نداشته است. اوایل امروز این کمپانی عکس تبلیغاتی جدیدی از... نوشته تبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو...

رندرهایی از تبلت هواوی مدیاپد ام 7 (Huawei MediaPad M7) به بیرون درز کرده است که به طراحی ظاهری خود دیوایس و لوازم جانبی آن به آیپد پرو اپل اشاره دارد.

به نظر می‌رسد تحریم‌های ایالات متحده تاثیری روی معرفی محصولات جدید از سوی هواوی نداشته است. اوایل امروز این کمپانی عکس تبلیغاتی جدیدی از یک گوشی میان‌رده به نام نوا 5 زد را منتشر کرد و حالا رندرهایی از پرچمدار تبلت‌های این شرکت به بیرون درز کرده است. ما در مورد تبلت هواوی مدیاپد ام 7 صحبت می‌کنیم که جایگزین مدل ام 6 معرفی شده در اوایل سال جاری میلادی خواهد بود.

تبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان دادتبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان داد

اما نکته‌ی جالبی که در تصاویر منتشر شده می‌توان دید، شباهت بسیار زیادی است که این تبلت با آیپد پرو اپل دارد. تبلت آینده‌ی هواوی از یک نمایشگر بزرگ روی قاب جلویی خود بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار باریکی در چهار طرف آن دیده می‌شود. بدنه‌ی آن نیز به نظر می‌رسد از جنس آلومینیوم است. قاب پشتی دیوایس نیز لوگوی شرکت هواوی و ماژول دوربین کپسولی شکل می‌زبانی می‌کند.

اما این رندرهای منتشر شده علاوه بر خود تبلت، دو وسیله‌ی جانبی آن شامل یک کیبورد فیزیکی متصل شونده و یک قلم استایلوس که در بالای آن چسبیده است را به نمایش می‌گذارند. در واقع وقتی نیازی به استفاده از قلم نداشته باشید، آن را به لطف انرژی مغناطیسی به بالای بدنه می‌چسبانید تا از باتری داخلی انرژی گرفته و شارژ شود. هواوی حتی برای طراحی لوازم جانبی تبلت خود نیز از لوازم جانبی مربوط به آیپد پرو شرکت اپل الهام گرفته است.

تبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان دادتبلت هواوی مدیاپد ام 7 با ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل رخ نشان داد

آیپد پرو اپل

مشخصات فنی تبلت هواوی مدیاپد ام 7

در حالی که دو اسپیکر به همراه یک درگاه USB-C در زیر قاب این تبلت قرار دارد، به نظر می‌رسد هواوی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از روی آن حذف کرده است. هنوز جزئیات زیادی از این دیوایس در دست نیست، اما انتظار می‌رود این تبلت از تراشه‌ی کایرین 990 هواوی قدرت بگیرد و 8 گیگابایت رم به بالا نیز آن را همراهی کند. تمام این‌ها به ظهور یک تبلت پرچمدار اشاره دارد که می‌تواند از تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ در بازار سهم‌خواهی کند.

گفته می‌شود هواوی این دیوایس را 21 اکتبر (29 مهر 98) در کنار گوشی نوا 5 زد معرفی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟