بازگشت 90 درصد از زائران اربعین حسینی استان اردبیل


بازگشت 90 درصد از زائران اربعین حسینی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازگشت 90 درصد از زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات به استان خبر داد.

علی رحمتی روز یکشنبه در جلسه تشریح آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی استان اردبیل گفت: برای بازگشت با آرامش و آسایش زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشده شده به طوری که تاکنون 90 درصد از زئران اردبیلی به استان بازگشتند.

وی با اشاره به استقرار دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در پایانه مرزی مهران افزود: هم اکنون پنج تیم چهار نفره از راهداران استان جهت هماهنگی بازگشت زائران اربعین در پایانه مرزی مهران و پایانه شهید کاویانی شهر کرمانشاه حضور دارند و خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در انتقال زائران از مرزها به استان اردبیل وجود ندارد، اظهار داشت: طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین از دهم مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امسال ۹ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از این استان با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در پیاده روی با شکوه اربعین حسینی به مرزهای خروجی کشور اعزام شدند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: زائران اربعین حسینی می توانند هرگونه شکایات خود را جهت رسیدگی به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه