سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام معرفی شد


سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام معرفی شد

صادق شریفی نسب بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام منصوب شد.

صادق شریفی نسب بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام؛ قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت : استراتژی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حوزه فرهنگ و هنر توسعه کسب و کارهای فرهنگی و ایجاد بازارچه های فروش آثارهای فرهنگی و هنری است که مدیریت جدید اداره این برنامه ریزی را انجام دهد.

یوسف امینی افزود : نگاه ما نباید یک نگاه تفننی و سرگرم کننده به حوزه فرهنگ و هنر باشد . هنر قرار است پاسخگوی نیازهای احساسی انسان باشد و مدیران حوزه فرهنگ باید طوری برنامه ریزی کنند تا این فرهنگ نهادینه شود.

وی گفت : مفاخر تربت جام زبانزد است و نام و آوازه تربت جام بسیار فراتر از شهرستان ، استان و ایران است . ابوالوفای بوزجانی را در جهان می شناسند ، عبدالرحمن جامی و شیخ الاسلام احمد جامی و دهها شخصیت دیگر شهرستان آوازه آنان همه جا پیچیده است و خوشبختانه یک اتفاق خوب که در تربت جام ایجاد شده بزرگداشت مفاخر این شهرستان هست که امیدوارم این مراسمات تدوام یابد.

وی یادآور شد : تربت جام پایتخت وحدت کشور است ، پایتخت عرفان شرقی است و جو و قالب این منطقه عرفان ناب است که معرف فرهنگ اسلامی-ایرانی در آن طرف مرزهای ایران است .

امینی در بخش دیگری از سخنانش گفت : اگر ما می گوییم تربت جام دارای سابقه دیرینه فرهنگی ، تاریخی و تمدنی است باید این نمود و جلوه در معماری ساختمان های ما هویدا باشد و یا در مبلمان شهری ما دیده شود و اگر در زندگی ما این سبقه فرهنگی نمود پیدا نکند در گذشته خواهد ماند.

در این مراسم حکم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تحریر شده به صادق شریفی نسب ابلاغ شد و از خدمات حسین حیدربیگی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

در حکم جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به صادق شریفی نسب آمده است هماهنگی با فرماندار شهرستان و حفظ کرامت امام جمعه تربت جام در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی، دستیابی به تحقق اهداف فرهنگی را قابل حصول می‌ کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر