امانی: نمی‌توانستم به تنهایی همه کار‌های تیم ورامین انجام دهم


امانی: نمی‌توانستم به تنهایی همه کار‌های تیم ورامین انجام دهم

سرمربی تیم فوتسال بانوان ستارگان ورامین گفت: من نمی‌توانستم همه مسئولیت‌ها تیم را به تنهایی به دوش بکشم.

امانی: نمی‌توانستم به تنهایی همه کار‌های تیم ورامین انجام دهم

امینه امانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ستارگان ورامین در ارتباط با انحلال تیمش در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه تیم ورامین منحل شد و به همین خاطر بود که در بازی این هفته مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی حاضر نشدیم. من علت اصلی این اتفاق را نمی‌دانم، اما شرایط به گونه ای بود که مدیرعامل به من هم اعلام کرد تیم در لیگ کارش را ادامه نمی‌دهد.

او تصریح کرد: پس از بازی با مس رفسنجان برخی از مسئولان در خوابگاه به بازیکنان ورامین اعلام کردند که دیگر تیم در لیگ نمی‌ماند، اما چون بسیاری از بازیکنان دوست داشتند کارشان را ادامه دهند، من به خاطر آن‌ها ماندم و با هزینه خودم این ۲ بازی آخر را انجام دادیم. هزینه خوراک، مسکن و رفت و آمد بازیکنان در این ۲ بازی آخر را خود پرداخت کردم.

امانی افزود: نمی‌توانستم هم سرپرست باشم، هم مربی و هم یک حامی مالی برای تیم ورامین. سعی کردم زمان بخرم و یک حامی مالی دیگر برای تیم پیدا کنم، اما متاسفانه کار از دست من خارج شده بود و مدیر عامل باشگاه به من اعلام کرد که دیگر ادامه ندهم. یکسری مسائل ایجاد شد و قرار بود زیر نظر شهرداری قرچک کارمان را در لیگ برتر فوتسال بانوان ادامه دهیم، اما متاسفانه این اتفاق هم رخ نداد.

بیشتر بخوانید: مصاف حفاری با تیم قعر جدولی/ سایپا برای حفظ رکورد با فجر دیدار می‌کند

انتهای پیام/

اظهارات امانی درباره انحلال تیم ستارگان ورامین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس