عذرخواهی دولت هنگ کنگ از جامعه مسلمانان این کشور


عذرخواهی دولت هنگ کنگ  از جامعه مسلمانان این کشور

شفقنا- در پی اصابت توپ های رنگی پلیس ضد شورش به یک مسجد بزرگ، رهبر هنگ کنگ از جامعه مسلمانان این شهر عذرخواهی کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، لام رهبر هنگ کنگ قبل از عزیمت به ژاپن با پوشیدن شال از مسجد کاولون دیدن کرد و از رهبران اسلامی عذرخواهی کرد. بنابراین گزارش، روز گذشته […]

عذرخواهی دولت هنگ کنگ  از جامعه مسلمانان این کشور

شفقنا- در پی اصابت توپ های رنگی پلیس ضد شورش به یک مسجد بزرگ، رهبر هنگ کنگ از جامعه مسلمانان این شهر عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، لام رهبر هنگ کنگ قبل از عزیمت به ژاپن با پوشیدن شال از مسجد کاولون دیدن کرد و از رهبران اسلامی عذرخواهی کرد.

بنابراین گزارش، روز گذشته پلیس هنگ کنگ، با اسپری رنگی از خودروهای آب‌پاش به معترضانی که در اطراف مسجد کاولون حضور داشتند حمله کرد و در این حین دیوارها و محوطه مسجد آبی رنگ شد. پس از آن معترضان مخالف دولت در اقدامی خود جوش اقدام به تمیز کردن مسجد و محوطه اطراف آن کردند.

رئیس جامعه اسلامی هنگ کنگ ، امام محمد ارشد گفت که عذرخواهی دولت هنگ کنگ پذیرفته شده است و جامعه اسلامی امیدوار است به زندگی خود در صلح در هنگ کنگ ادامه دهد.
پلیس هم در بیانیه ای گفت که این مسجد به طور تصادفی هدف قرار گرفته است و پلیس به آزادی های مذهبی احترام می گذارند و تلاش خواهند کرد تا از همه مکانهای عبادی محافظت کنند.

اصل خبر را در رویترز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه