میناب به قطب کُشتی هرمزگان تبدیل می‌شود


میناب به قطب کُشتی هرمزگان تبدیل می‌شود

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات کشتی هرمزگان گفت: باتوجه به ظرفیت‌ بالای میناب به ورزش کشتی وعلاقه مندی نسل جوان به این رشته درصدد هستیم تا این شهرستان را به یکی از قطب‌های کشتی استان تبدیل کنیم.

مهدی نوبانی روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش وتربیت بدنی درنشست با امام جمعه میناب افزود: انتظار می‌رود مسوولان ورزشی شهر میناب حمایت ویژه ای از کشتی به عنوان ورزش اول کشور داشته باشند.

وی بیان داشت: کشتی از جمله رشته‌های مورد علاقه مردم هرمزگان و بویژه نسل جوان است وهم اکنون ۵۵۰ نفردر استان به صورت حرفه‌ای در رده‌های مختلف سنی دراین رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

رییس هیات کشتی هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به علاقه نسل جوان این استان به رشته کشتی در تلاش برای ارتقای دانش مربیان به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای برتر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی امام جمعه میناب نیز گفت: از ورزش کشتی هرمزگان به صورت همه جانبه حمایت می‌کنیم و از مسوولان اداره ورزش وجوانان میناب نیز خواستاریم امکانات مورد نیاز این هیات(کشتی) را تامین کنند.

رییس اداره ورزش وجوانان میناب نیز گفت: تبدیل شدن شهرستان میناب به یکی از قطب‌های کشتی استان هرمزگان دور از انتظار نیست و به جامعه کشتی قول می‌دهیم تا امکانات ونیازهای ورزشکاران را هرچه سریع‌تر فراهم کنیم.

جواد نظامی اظهارامیدواری کرد: بزودی شاهد درخشش ورزشکاران رشته کشتی میناب واستان هرمزگان در میدان‌های کشوری وبین‌المللی باشیم.

به گزارش هیات کشتی هرمزگان؛ درحال حاضر ۵۵۰ ورزشکار، ۱۵ باشگاه، ۷ داور و٢٤ مربی درهرمزگان در رشته کشتی فعال هستند که از این شمار ٩ مربی دارای مدرک مربیگری فدراسیون کشتی می‌باشند.

هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر تا ۲ آبان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها