پذیرایی امام جمعه بوشهر از زائران اربعین حسینی


پذیرایی امام جمعه بوشهر از زائران اربعین حسینی

بوشهر- ایرنا - آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا و حضور در موکب ها از زائران اربعین حسینی پذیرایی کرد.

آیت الله صفایی بوشهری درجمع زائران حسینی با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) از خلق حماسه دیگری در کربلا خبر داد و اظهار داشت: با وجود انواع توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ شدن مراسم اربعین حسینی و پیاده‌روی مسلمانان ولی جمعیت عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در اربعین امسال از سال گذشته افزایش چمشگیری دارد که نشان از شکست دشمنان در ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر پیاده‌روی اربعین حسینی را نماد عزت و اقتدار مسلمانان دانست و افزود: راه و حرکت امام حسین(ع) هر زمان پررنگ‌تر می‌شود و آینده جهان با نام حسین(ع) رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر که ولایت‌مداری خود را در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند اوج ولایت‌مداری خود را در آئین پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان(ع) نشان دادند که خدمات آنان در ابعاد گوناگون جای سپاس و قدردانی دارد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت ایران اسلامی و همبستگی مسلمانان در اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به کربلا متبلور است گفت: امروز به برکت جهانی شدن فرهنگ عاشورا و پیاده‌روی اربعین حسینی یک همبستگی

اجتماعی و اسلامی شاهد هستیم که نشان از شکست دشمن در ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن از این پیاده‌روی میلیونی به وحشت افتاده است تصریح کرد: مسلمانان و شیعیان جهان امروز زیر بیرق امام حسین(ع) اتحاد و همبستگی خود را برای مقابله با استکبار و ظالمان نشان داده‌اند و با طنین‌انداز شدن «لبیک یا حسین» لرزه بر اندام دشمن افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی