یحیی گل محمدی: همه می‌دانیم که ذوب آهن چه بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد؛ شهرخودرو با دوندگی زیاد موفق به پیروزی شد


یحیی گل محمدی: همه می‌دانیم که ذوب آهن چه بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد؛ شهرخودرو با دوندگی زیاد موفق به پیروزی شد

سرمربی شهر خودرو از پیروزی تیمش خوشحال است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر و در هفته هفتم، دو تیم ذوب آهن و شهر خودرو به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 شهر خودروی مشهد به پایان رسید. پس از پایان بازی، یحیی گل محمدی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش تسنیم؛ یحیی گل‌محمدی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

بابت کسب سه امتیاز در بازی خیلی مهم مقابل ذوب‌آهن خوشحالیم. دوست نداشتیم از جمع مدعیان فاصله بگیریم.

وی افزود:

بازی خیلی سختی بود و کسب امتیاز سه امتیاز این بازی واقعاً مشکل بود. این مسابقه از نظر جذابیت که همراه با کار ترکیبی باشد چندان جذاب نبود اما در هر صورت دو تیم یک بازی جاندار و فیزیکی را به نمایش گذاشتند. خیلی خوشحالیم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و حالا در جمع مدعیان خواهیم ماند. از نظر فنی باید بگویم که این بازی چندان زیبا نبود و شاید نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم. من پیش‌بینی می‌کردم این بازی فیزیکی از آب در بیاید اما خوشبختانه ما در جنگ‌های تن‌به‌تن از حریف کم نیاوردیم و یک بازی کم‌اشتباه را توانستیم به نفع خود به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تمجید از تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد:

همه ما می‌دانیم که حریفمان چقدر مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و کادر فنی کاربلدی که این تیم را هدایت می‌کند. آنها روی ضربات ایستگاهی، کرنرها و اوت‌های دستی خیلی خطرناک بودند اما با این حال ما تا آنجا که توانستیم به حریف موقعیت گل ندادیم. جا دارد از شاگردانم تشکر کنم که بعد از یک باخت بد مقابل نفت مسجدسلیمان در جام‌حذفی با شرایط روحی بدی که داشتند در این بازی عکس‌العمل خوبی از خود نشان دادند.

گل‌محمدی در این باره خاطرنشان کرد:

ما امروز با تمرکز و دوندگی زیاد توانستیم سه امتیاز خیلی سخت را کسب کنیم و بابت آن از تک‌تک بازیکنانم ممنون هستم. انشاءالله که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. ضمن اینکه برای ‌ذوب‌آهن نیز در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران اصفهانی مبنی بر اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند با علیرضا منصوریان موفق باشد یا اینکه جایش را به مربی دیگری بدهد، تصریح کرد:

من سرمربی شهرخودرو هستم و خوب نیست بخواهم راجع به تیم حریف اظهارنظر کنم. اما یک اصل در فوتبال می‌گوید ثبات همراه با نتیجه‌گیری خواهد بود. به هر حال امیدوارم مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تصمیم درستی در مورد آینده تیمشان‌ بگیرند و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها