قلعه نویی: گل گهر با جلالی متحول شده است/لیگ در شرایط خوبی تعطیل شد


قلعه نویی: گل گهر با جلالی متحول شده است/لیگ در شرایط خوبی تعطیل شد

بانک ورزش -امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: دیروز قبل از مصاحبه گفتم به خاطر میهمان...

بانک ورزش - امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: دیروز قبل از مصاحبه گفتم به خاطر میهمان نوازی مردم کرمان تشکر می‌کنم. آنها به ما محبت داشتند. درباره بازی باید بگویم تیم گل‌گهر هزاردرصد فرق کرده است و از آنچه توقع داشتیم خیلی بالاتر بود به خصوص در نیمه دوم.

قلعه‌نویی ادامه داد: امیدوارم گل‌گهر زودتر با آمدن استاد جلالی پیشرفت کند. این تیم با 4 روز تمرین به این صورت بود با چند هفته تمرین ببینید چه می‌شود. فقط درخواستم این است که فکری به حال زمین بکنند. اگرچه زمین سبز است اما بسیار بی‌کیفیت بود.

وی خاطرنشان کرد: نوع بازی جلالی روی زمین است به همین دلیل باید زمین درست شود. ما خیلی خوب به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته دقایقی از بازی وقتی بازیکنان ما توپ را لو دادند فشار گل‌گهر بیشتر شد که یک مورد خطرناک هم توسط بایرامی داشتند و توپ به بیرون رفت. بقیه موارد را هم لایه‌های دفاعی ما خوب عمل کردند. هافبک‌های ما توپ‌های زیادی را لو دادند اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی خوب بود. امروز تعداد شما خبرنگاران زیاد است تعجب می‌کنم دیروز کجا بودید؟

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه فکر می‌کنید با بازی امروز زنگ خطر برای شما به صدا درآمده، تصریح کرد: این بازی خیلی سخت بود اما تیم‌های بزرگ دنیا مثل بارسا و رئال ممکن است مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر ببازند. لیگ در شرایط خوبی تعطیل شد. 4 بازیکن ملی‌پوش، یک بازیکن امید و 2 بازیکن در رده جوانان داشتیم، تا برگردیم زمان لازم است. تیم ما 4 مصدوم دارد، 3 هافبک و 2 بازیکن بازی‌ساز ما نبودند به خاطر همین یک مدل دیگر بازی کردیم. خدا را شکر می‌کنم که این مدل جواب داد. هم سجاد گل زد هم بازیکن تعویضی ما. وقتی دیدیم حریف یک بلند‌زن آورد ما مهدی‌زاده را آوردیم. از راهنمایی شما تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم این زنگ خطر کمتر شود.

سرمربی سپاهان درباره حضور بازیکنان نخبه مثل محبی، تصریح کرد: فقط این بازیکنانی که شما اسم بردید نبودند، سردار آزمون را در 16 سالگی با خودم به ترکیه بردم و مقابل یک تیم روسی بردم و گفتم اگر می‌خواهی فوتبالیست شوی باید این مدلی شوی اگر این مدلی نباشی دقیقه 10 بیرون می‌گذارمت. با نورافکن هم در 16 سالگی همین کار را کردم. من هر سال لیگ یک را رصد می‌کنم و نیم فصل دوم را خودم می‌بینم. از محبی 8 بازی دیده‌ام بعد یک آقایی آمده و حرف‌هایی زده است.

وی درباره وینگو بگوویچ خاطرنشان کرد: وینگو مربی بزرگی است و اسم او در تاریخ گل‌گهر می‌ماند. باید قدرشناس بود اما ممکن است یک مربی بزرگ مانند مورینیو چند سال به مشکل برمی‌خورد اما تاریخ وینگو را فراموش نمی‌کند.

وی درباره اینکه شهباززاده و نورافکن خیلی متحول شده‌اند، گفت: همه اینها کار خداست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس