تولید پیراهن های کلاسیک مردانه


تولید پیراهن های کلاسیک مردانه

از جمله لباس هایی که در استایل آقایان نقش مهمی دارد می توان به پیراهن اشاره کرد. از مهم ترین نوشته تولید پیراهن های کلاسیک مردانه اولین بار در روچی. پدیدار شد.

امتیاز خود را ثبت کنید

از جمله لباس هایی که در استایل آقایان نقش مهمی دارد می توان به پیراهن اشاره کرد. از مهم ترین ویژگی های پیراهن های مردانه اندازه بودن آن ها است . برای مثال هر چه قدر هم یک پیراهن دارای دوخت تمیز و یا پارچه باکیفیتی داشته باشد اما اندازه نباشد ، نمی تواند استایل خوبی را برای فردبسازد. البته تصور نکنید که این مشکلات تنها در دوخت های انبوه لباس وجود دارد بلکه در بسیاری از موارد در دوخت های سفارشی نیز این مشکل پیش می آید. به صورت کلی باید بدانید که اساسی ترین موضوع در انتخاب هر لباس تناسب آن است .در ادامه این مطلب با انواع پیراهن های مردانه ، روند تولید پیراهن های مردانه و هم چنین تولید پیراهن های کلاسیک مردانه بیش تر آشنا خواهیم شد .

تولید پیراهن های کلاسیک مردانه

آشنایی با پیراهن های کلاسیک مردانه

پیراهن های کلاسیک مردانه سبکی است که بیش تر پدرها و پدربزرگ هایتان آن را می پسندیدند ، پس اگر سبک لباس پوشیدن آن ها را می پسندیده اید می توانید این نوع از پیراهن ها را انتخاب کنید . بیش تر افرادی این پیراهن ها را انتخاب می کنند که می خواهند در لباس ها راحت و آزاد باشند ، البته این مدل پیراهن ها گزینه بسیارخوبی برای ان دسته از آقایانی است که شکم دارند.

در تولید پیراهن های کلاسیک مردانه بیش تر از الگوهای خیاطی سنتی و الگوهای آزاد استفاده می شود . هم چنین می توانید پیراهن های کلاسیک مردانه را زیر کت بپوشید ، زیرا آن قدرها تنگ نیست که نتوانید کارهای روزمره خود را انجام دهید . نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که به هیچ عنوان پیراهن های کلاسیک را با شلوارهای جذب نپوشید زیرا استایل نامتوازنی را برای شما خواهد ساخت.

قسمت جلویی پیراهن های کلاسیک مردانه بسیار ساده است و تغییری نمی کند . گاهی در جلوی این پیراهن ها یک جیب قرار می گیرد و هم چنین دکمه های آن مشاهده می شود.

مقایسه پیراهن های کلاسیک مردانه با سایر

پیراهن های مردانه سبک های دیگری را هم دارد پس اگر می خواهید متفاوت از پدرها و پدربزرگ هایتان به نظر برسید می توانید یکی دیگر از این سبک ها را انتخاب کنید . برای مثال آن دسته از آقایانی که دارای اندام متناسبی هستند می توانند پیراهن های اندامی بپوشند .

تولید پیراهن های کلاسیک مردانه

البته پیراهن های اندامی به اندازه پیراهن های کلاسیک مردانه راحت نیستند و شاید انجام برخی از حرکات با آن ها مشکل باشد واما براساس مد روز هستند. با پوشیدن این لباس دیگر چین های اضافی پارچه استایل شما را به هم نمی ریزد و به دلیل نوع برشی که این لباس ها دارند ، بهتر به تن خواهند نشست و البته آزاردهنده نیز نخواهد بود.

نکته مهمی که بهتر است مورد توجه قرار دهید این است این پیراهن ها تنها مناسب آن افرادی است که استیل خوبی دارند پس اگر شکم و پهلو دارید به هیچ عنوان این پیراهن ها را انتخاب نکنید زیرا درنظردیگران نیز استایل بدی را برای شما می سازد.

دسته دیگر ازآقایان جوان بر این عقیده اند که لباس هر چه تنگ تر باشد ، زیبایی بیش تری دارد . پیراهن های جذب و یا فوق اندامی مخصوص این افراد است . این پیراهن ها چین و چروک های بسیار زیادی دارد و مناسب عده ای خاص است . هم چنین اگر جز افرادی هستید که راحتی لباس برای شما اهمیت دارد به هیچ عنوان این نوع از پیراهن ها را انتخاب نکنید زیرا برای انجام بسیاری از حرکات محدودیت خواهید داشت.

جزئیاتی درباره پیراهن ها

اگر از نواری که در جلوی پیراهن قرار دارد و برای قرارگرفتن دکمه ها تعبیه شده است بگذریم ،قسمت جلوی پیراهن هیچ مورد قابل توجهی ندارد و اما در بعضی از پیراهن ها تنها در قسمت سینه یک جیب تعبیه می شود و در مدل های مدرن تر دوخت و بست های تزئینی استفاده می شود. البته پیراهن های کلاسیک مردانه اغلب بدون هیچ تزئینی و ساده هستند. جیب داشتن این پیراهن ها از حالت رسمی بودن آن ها کم می کند زیرا در موقعیت های رسمی از جیب استفاده زیادی نمی شود.

البته بعضی از افراد شاید معتقد باشند که وجود یک جیب برای این پیراهن ها تا حدودی لازم است زیرا می توانند جیب و یا هر آیتم دیگری را درون آن قرار دهند. البته این موضوع دیگر امروزه از بین رفته است و مورد استفاده قرار نمی گیرد .

پیراهن هایی که دو جیب دارند دیگر در دسته پیراهن های رسمی قرار نمی گیرند و بیش تر به صورت روزمره و غیررسمی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله این پیراهن ها ، می توان به پیراهن های کلاسیک مردانه اشاره کرد.

نواری که در جلوی پیراهن قرار می گیرد تا دکمه ها روی آن قرار بگیرند نیز انواع بسیارزیادی دارد . این مورد نیز از جزئیاتی است که در انتخاب پیراهن باید مورد توجه قرار بگیرد. جا دکمه آمریکایی جز مدل های بسیار معروف است که این مدل روی پارچه ای به صورت جداگانه دوخته می شود و سپس به جلوی این پیراهن متصل می شود . این جادکمه تقارنی را در لباس ایجاد می کند که به خوش استایل شدن شما کمک بسیارزیادی می کند.

جادکمه دیگری نیز وجود دارد که مورد توجه اروپاییان است و جادکمه فرانسوی نام دارد . از این نوع جادکمه برای لباس های رسمی استفاده نمی شود و در تولید پیراهن های کلاسیک مردانه می توانید از آن استفاده کنید.

و اما پشت پیراهن های مردانه ، شاید فکر کنید پشت پیراهن های مردانه همگی یکسان است اما باید بدانید که سخت در اشتباهید ودراین پیراهن ها براساس برش،پیلی وپنس ها پیراهن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. البته پیراهن های مردانه ، تنوع پیراهن های زنانه را ندارند و اما دارای جزئیاتی است که می تواند آن ها را از هم متفاوت سازد.

تولید پیراهن های کلاسیک مردانه

یقه پیراهن های کلاسیک مردانه به چه صورت است ؟

از یقه به عنوان هسته اصلی در پیراهن های مردانه یاد می شود زیرا انواع یقه در صورت فرد نقش بسیار مهمی دارد . یقه ها انواع مختلفی دارند که براساس سبک پوشش هر فرد می تواند متفاوت باشد . بلند بودن یقه ،اندازه زاویه آن و هم چنین شکل یقه می تواند باعث به وجود آمدن انواع آن شود.

بسیاری از افراد برای همه پیراهن های خود یک مدل از یقه را انتخاب می کنند و اما برخی دیگر براساس موقعیت های مختلف از مدل های متنوع آن استفاده می کنند. یقه ی پیراهن های کلاسیک مردانه به دلیل این که اندازه نرمالی دارند و هم زاویه ندارند می توانند کاربردی تر از انواع یقه ها باشند. در ادامه به بررسی انواع مدل یقه می پردازیم.

یقه پیراهن مردانه برای کروات

این نوع از یقه دارای لبه های پهنی است که به همین دلیل برای پوشیدن کراوات مناسب به نظر می رسد هم چنین می توان در موقعیت های رسمی از آن استفاده کرد.

یقه پهن و باز پیراهن مردانه

این نوع از کراوات دارای لبه های بازی است که می تواند برای مناسبت های غیررسمی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدل یقه منحنی

این نوع از یقه از مدل های دهه بیست گرفته شده است و بسیار ساده است که بیش تر در تولید پیراهن های کلاسیک مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

یقه های دکمه دار

این نوع یقه می تواند برای تولید پیراهن های کلاسیک ومدرن مورد استفاده قرار بگیرد و هم چنین می تواند بدون و یا همراه کراوات استفاده شود.

یقه خرگوشی

این یقه خرگوشی از قدیمی ترین مدل های یقه است که البته هنوز طرفداران خود را دارد .

یقه مجزا جزوی

از این یقه می تواند در تولید انواع پیراهن های مردانه استفاده کرد زیرا جلوه بسیار خاصی دارد که سایر مدل ها نمی تواند جای آن را بگیرد. استفاده از یقه مجزا جزوی برای پیراهن های کلاسیک نیز بسیار زیبا به نظر می رسد.

یقه آمریکایی

این مدل یقه نوعی یقه کلاسیک و آمریکایی است که به دلیل لبه های بلندی که دارد برای زیر کت بسیار مناسب به نظر می رسد . از این نوع یقه می توان در پیراهن های کلاسیک استفاده کرد.

یقه ایستاده

در این نوع از یقه تکه ای پلاستیک قرار داده می شود تا چروک نشود به همین دلیل به آن یقه ایستاده گفته می شود. البته در بعضی از موارد نیز به جای پلاستیک از تکه ای پارچه استفاده می کنند تا بتواند آن را صاف نگه دارد و هم چنین در برابر شست و شو مقاوم باشد . البته در بسیاری از موارد از این یقه به دلیل زمان بربودن استفاده نمی شود.

یقه بال دار

از این نوع یقه برای بستن پاپیون استفاده می شود و زیر کت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

آشنایی با برش پیراهن های کلاسیک مردانه

آن چه در ساختاراصلی هرپیراهنی اهمیت دارد ، برش پیراهن است . اگر پیراهنی پارچه بسیارخوبی داشته باشد و اما روی آن برش خوبی کار نشده باشد نمی تواند استایل خوبی به فرد ببخشد و به اصطلاح به تن بنشیند. حال اگر پیراهنی دارای دوخت بسیارخوب و دقیقی باشد می تواند پارچه بسیار ساده ای را به پیراهن بسیارعالی تبدیل کند.

در تولید پیراهن های کلاسیک مردانه از برش های کلاسیک استفاده می شود ، این نوع از برش برای افرادی است که به دنبال راحتی بیش تری هستند. پیراهن هایی که برش کلاسیک دارند مناسب افرادی هستند که دارای اضافه وزن اند. بیش تر پیراهن های کلاسیک مردانه را می توانید در جعبه های پیراهنی پیدا کنید. البته توجه کنید همه پیراهن های جعبه ای سبک کلاسیک ندارند.

تولید پیراهن های کلاسیک مردانه به صورتی است که از قسمت زیر بغل تا قسمت انتهایی پیراهن به صورت صاف دوخته شده است . در تولید پیراهن های کلاسیک مردانه در پشت آن ها دو پیلی قرار می گیرد تا فرد بتواند به راحتی حرکات را انجام دهد. پیراهن هایی که برش کلاسیک دارند می توانند در زیر کت نیز استفاده شوند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها به دنباال راحتی هستید و به مد توجهی ندارید می توانید پیراهن های کلاسیک مردانه را انتخاب کنید.

نکته مهم این است که افراد لاغر اندام بهتر است از این پیراهن ها استفاده نکنند، زیرا همان طور که گفته شد این پیراهن ها مناسب افرادی است که اضافه وزن و شکم دارند .

تولید پیراهن های کلاسیک مردانه

مقایسه برش پیراهن های کلاسیک مردانه با سایر

همان طور که گفتیم مدل برش نقش بسیار مهمی را در شکل پیراهن دارد . حال بسیاری از افراد سوال می کنند کدام یک از این برش ها زیباتر است ؟ این سوال به خود شخص بستگی دارد زیرا باید بدانیم که چه جور استایلی را می پسندد. در ادامه به بررسی انواع برش های پیراهن می پردازیم .

برش جذب :در این نوع برش پارچه های اضافه برداشته می شود به همین دلیل لباس ظاهر بهتری دارد . البته با برداشتن پارچه های اضافی این مدل راحتی کم تری را خواهد داشت و برای فرد محدودیت هایی را در حرکت ایجاد خواهد کرد.

در این نوع از برش پشت پیراهن اهمیت بسیارزیادی دارد زیرا در پشت آن ساسون قرار می گیرد هم چنین حلقه آستین آن نیز تنگ تر می شود تا بهتر روی تن بنشیند. در این نوع برش ، پیراهن به تن نمی چسبد بلکه تنها به بدن نزدیک می شود.

این نوع از برش تنها برای افراد لاغر مناسب است . پس اگر استایل خوبی دارید می توانید پیراهن هایی با این برش را تهیه کنید تا بتوانید آن را بدون کت نیز بپوشید .

برش مدرن :پیراهن هایی که این برش را دارند را می تواند در بین پیراهن های کلاسیک مردانه و پیراهن های جذب دسته بندی کرد . این مدل نسبت به پیراهن های کلاسیک مردانه ، پارچه اضافه کم تری داردو در پشت پیراهن نیز ساسون های بسیار ریزی قرار گرفته است تا ظاهر این پیراهن نسبت به پیراهن های با برش کلاسیک باریک تر باشد.

آستین پیراهن های کلاسیک مردانه نسبت به پیراهن های با برش مدرن پهنای بیش تری دارد، هم چنین پیراهن هایی با برش مدرن دارای دو دکمه در سرآستین است.

برش خیلی جذب :اگر به دنبال این هستید که استایل کلاسیکی را برای خود بسازید به هیچ عنوان پیراهن هایی با این نوع برش را انتخاب نکنید زیرا هم به بدن می چسبند و هم محدودیت های بسیارزیادی را در حرکت کردن برای شما ایجاد می کنند. پس بدانید این نوع برش برای پیراهن های کلاسیک مناسب نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !