واکنش ایران‌خودرو به پایان اولتیماتوم در تحویل خودروهای معوق


واکنش ایران‌خودرو به پایان اولتیماتوم در تحویل خودروهای معوق

ایران‌خودرو اعلام کرد: تعهدات معوق برخی از محصولات پر تیراژ شرکت ایران خودرو در نیمه دوم آبان ماه سال جاری به روز می‌شود. نوشته واکنش ایران‌خودرو به پایان اولتیماتوم در تحویل خودروهای معوق اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

تجارت‌نیوز امروز گزارش داده بود: با وجود اینکه اولتیماتوم وزارت صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان برای تحویل خودروهای معوقه سال گذشته امروز تمام می‌شود، هنوز هم حجم انبوهی از گلایه‌ها وجود دارد که خودروهای معوق به دست خریداران نرسیده است.

در همین حال یکی از خودروسازان درباره خودروهای معوق خود در اطلاعیه‌ای توضیحاتی داد و اعلام کرد: پس از ارسال دعوتنامه‌های خودروهای پژو ۴۰۵ اس ال ایکس، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز، پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس دوگانه سوز، دنا پلاس، رانا و سمند ال ایکس EF7 و تکمیل باقیمانده وجوه توسط مشتریان، تعهدات خودروهای مذکور تا نیمه دوم آبان ماه به روز می‌شود.

در این اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است: شرکت ایران‌خودرو تمام تلاش خود را می‌کند تا تعهدات خود را به موقع ایفا نماید به همین منظور و متناسب با افزایش سرعت جمع‌آوری خودروهای کف، تحویل خودروهای مشتریان نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی