استقرار 40 واحد صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی قزوین


استقرار 40 واحد صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر 40 واحد تولیدی و طرح صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین - در حاشیه بازدید مشاور امور بانوان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و تولیدی در استان قزوین فعالیت دارند، که از این تعداد ۴۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استقرار داشته و ۲۰ واحد تولیدی با دریافت پروانه بهره‌برداری مشغول به فعالیت هستند و بقیه نیز در مرحله تخصیص زمین و ساخت‌وساز قرار دارند.

وی افزود: در این ۲۰ واحد تولیدی فعال بیش از ۳۵۰ نفر مشغول به کار هستند که محصولاتی از قبیل انواع لبنیات، لوازم بهداشتی، ظروف کریستال، سیستم‌های روشنایی، انواع لیبل بسته‌بندی، افزودنی‌های آرد، مصنوعات چوبی کودک تولید می‌کنند.

خانپور برگزاری تورهای بازدید صنعتی خارج از استان برای بانوان کارآفرین، پرداخت یارانه جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات حمایتی و ویژه برای استقرار بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات بانوان کارآفرین در راستای حمایت از تولید را از برنامه‌های حمایتی این شرکت از بانوان کارآفرین برشمرد.

به گزارش ایسنا، بازدید از چند واحد تولیدی فعال بانوان کارآفرین در شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قزوین و نشست با بانوان کارآفرین و بازرگان استان قزوین از دیگر برنامه‌های مشاور امور بانوان وزارت صمت به قزوین است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...