توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربایجان‌غربی


توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به ظرفیت های سرمایه‌گذاری، فرصتی مناسب برای توسعه این استان بوده و بهره‌گیری از سرمایه‌های داخلی و خارجی و جذب سرمایه‌گذاران توانمند، راهی برای تسریع حرکت اقتصاد به‌سوی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار است.

توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری؛ فرصتی مناسب برای توسعه آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، داود غفارپور، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی، دیروز، ۲۹ مهر، در جلسه‌ای در راستای معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری استان با حضور، بکیر صدیق کیزماز، رایزن بازرگانی کنسولگری ترکیه در ارومیه، با تاکید براین نکته که توجه به ظرفیت های سرمایه‌گذاری، فرصتی مناسب برای توسعه آذربایجاندغربی است، اظهار کرد: بهره‌گیری از سرمایه‌های داخلی و خارجی و جذب سرمایه‌گذاران توانمند، راهی برای تسریع حرکت اقتصاد به‌سوی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار بوده و آذربایجان‌غربی در این بین با توجه به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، مستعد و آماده سرمایه‌گذاری است.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری به عنوان یک مقوله اقتصادی، گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی از حضور کلیه سرمایه‌گذاران از جمله سرمایه‌گذاران ترک استقبال می کند.
غفارپور ضمن اشاره به وظایف و نحوه ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران، گفت: سرمایه‌گذاران باید قبل از شروع فعالیت خود جهت انجام هرگونه اقدام با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در ارتباط نزدیک باشند تا با ارائه مشاوره به آنان، طبق قانون فیپا یا قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در راستای حل مشکلات‌شان از مشوق گ‌های سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.
وی از رایزن کنسول گری ترکیه در ارومیه خواست برای آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران ترک با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آذربایجان‌غربی جهت معرفی و تبلیغ در امر سرمایه‌گذاری استان، با این مرکز در ارتباط نزدیک باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من