برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت در خراسان شمالی


برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- دهمین یادواره سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده، شهدای وحدت، روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مردم و مسئولان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این آیین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی و جمعی از دیگر مسئولان، فرماندهان، سپاهیان، نیروهای انتظامی و شماری از دیگر اقشار مردم در مسجد انقلاب بجنورد برپا شد، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهیدان برگزیده خداوند هستند و بنابر این همه ما مدیون آنها هستیم.

برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت در خراسان شمالی

حجت الاسلام محمد جمالی با تاکید بر ضرورت پاسداری از یاد و نام شهدا، افزود: ایثارگری های شهدا باید حفظ و ماندگار شده و رشادت های آنها به نسل های آینده منتقل شود.
اجرای برنامه های مختلف مداحی و سرود دانش‌آموزی و بیان خاطرات از دو سردار شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.

۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۸ بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان، سرلشکر شهید نورعلی شوشتری جانشین وقت فرمانده نیروی زمینی سپاه و سرتیپ رجبعلی محمدزاده، فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان به همراه بیش از ۴۰ نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند که به شهدای وحدت موسوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد