فراگیری پیام سوره‌ها در مهد کودک دارالقرآن پرند


فراگیری پیام سوره‌ها در مهد کودک دارالقرآن پرند

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ مفاهیم و پیام سوره‌های کوچک به خردسالان مهد کودک و مهد قرآن دارالقرآن پرند آموزش داده می‌شود.

فراگیری پیام سوره‌ها در مهد کودک دارالقرآن پرند

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن پرند در کنار برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه بزرگسالان، مهدکودک و مهد قرآن ویژه خردسالان در گروه سنی چهار تا شش سال با آموزش‌ مفاهیم سوره‌های کوچک قرآن همراه با ترجمه و پیام سوره‌ها برگزار می‌کند.

خردسالان در مهد قرآن این دارالقرآن علاوه بر فراگیری مهارت‌های زندگی با رویکرد قرآنی و آشنایی با قصص قرآنی و انبیا و معصومین(ع) با واحد کارهایی چون ریاضی، علوم و جغرافیا و مفاهیم مقدماتی آن، کاردستی، بازی‌های هوشی و شعر، سفالگری و خلاقیت آشنا می‌شوند.

فعالیت این مهد قرآن در دو نوبت صبح و عصر است و همچنین هر ماه نیز جلسات اولیا و مربیان به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات، همچنین ارائه گزارش از عملکرد فعالیت هر ماه قرآن‌آموزان تشکیل می‌شود.

در کنار این، دوره‌های ویژه بانوان و آقایان بزرگسالان از جمله آموزش روخوانی قرآن به روش نوین، مهارت‌های زندگی از دیدگاه قرآن، اخلاق اسلامی، اندیشه اسلامی، تفسیر موضوعی، آشنایی با زبان قرآن، بیان سیره اهل‌بیت(ع) و شرح نهج‌البلاغه، مهدویت و ظهور و طب اسلامی و نجوم‌شناسی ویژه کودکان و نوجوانان در دو نوبت صبح و عصر در تمامی ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 17 در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

این دارالقرآن در پرند، فاز ۲، بین میدان‌های استقلال و ایمان، بعد از چهارراه خورشید، نرسیده به میدان ایمان واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403