بیست و یکمین دوره همایش بزرگ دوچرخه سواری در بناب برگزار می‌شود


بیست و یکمین دوره همایش بزرگ دوچرخه سواری در بناب برگزار می‌شود

 بیست و یکمین دوره همایش بزرگ دوچرخه سواری با شعار بناب، شهر دوچرخه ایران  در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی، در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بیست و یکمین همایش "بناب شهر دوچرخه ایران" خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش، در کنار ورزش یک فرهنگسازی عمومی نیز در عرصه محیط زیست به حساب می‌آید و امیدواریم با کمک شهرداری و شورای شهر مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در سطح شهر راه اندازی شود.

سید مجید یزدانی افزود: این همایش سوم آبان راس ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل اداره ورزش و جوانان به سمت پارک فدک آغاز می شود و در انتها جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی از عموم مردم خواست، از حضور در همایش با وسایل نقلیه غیر از دوچرخه خوداری کنند و در روز سوم آبان شاهد روز بدون خودرو در بناب باشیم.

وی افزود:بلیط شرکت در این همایش امسال افزایش نداشتهو هر بلیط با نرخ ۲۰۰۰ تومان به فروش می رسد و به همه دانش آموزان پسر در مدارس نیز بلیط رایگان اهدا خواهد شد، همچنین در بلیط های امسال علاوه بر سریال، قسمتی نیز برای درج نام و نام خانوادگی و نام پدر در نظر گرفته شده تا در مرحله قرعه کشی حقی از کسی ضایع نشود.

یزدانی، از ضبط برنامه تلویزیونی مستند "بناب شهر دوچرخه ایران" همزمان با برگزاری این همایش خبر داد و افزود: این مستند در شبکه تلویزیونی "شما" پخش خواهد شد و در حال مذاکره با شبکه های دیگر تلویزیونی نیز جهت پخش این مستند هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب افزود: برندگان برای دریافت جوایز خود بعد از اتمام همایش به سالن شهید بهشتی واقع در بلوار لاله و جنب زمین چمن مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...