برخی از افراد دوست دارند همه چیز را با هنر و خلاقیت زیباتر کنند ، از دیوار خانه تا قهوه ای که داخل فنجان دارند مثل نمونه هایی که در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید.پرتره های زیبای پرندگان داخل یک فنجان قهوه + تصاویر

" کو سان " یک معشوقه سرگرمی و پرنده از ژاپن، با استفاده از فوم شیر رنگی پرتره های مختلفی از گونه های مختلف پرنده را در فنجان قهوه ترسیم می کند. این هنرمند آماتور در ابتدا تصمیم گرفته بود که حیوانات خانگی خود، ساکورا، یک طوطی صورتی بورک را به شکل پرتره ی زیبا بر روی قهوه ایجاد کند اما برایش کار دشواری بود و تصمیم گرفت با تصاویر ساده مثل میوه ها آغاز کند. مرحله به مرحله پیش رفت و متوجه شد که می تواند بهتر از آنچه تصور میکرده هنرنمایی کند.

پرتره های زیبای پرندگان داخل یک فنجان قهوه + تصاویر

او شروع به ارسال پرتره هایی از میوه که برایش در واقع کار سختی هم بود در رسانه های اجتماعی کرد ؛ چیزی نگذشت که کاربران شروع به درخواست پرتره از پرندگان کردند و او با پیاده سازی شکل پرنده ی خانگی خود این کار را آغاز کرد. با نمونه کارهای پر جنب و جوش پرنده ها در قهوه مثل گنجشک ها و طوطی ها شروع کرد و حالا تصاویر حیوانات دیگری مثل گرگ و حتی شخصیت های کارتونی را نیز داخل فنجان قهوه ی خود پیاده می کند.

پرتره های زیبای پرندگان داخل یک فنجان قهوه + تصاویر

پرتره های زیبای پرندگان داخل یک فنجان قهوه + تصاویر