پاسخ کمیته ملی المپیک به اعتراض ایران نسبت به محرومیت جودو


پاسخ کمیته ملی المپیک به اعتراض ایران نسبت به محرومیت جودو

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک می گوید، مرجع رسمی برای اعتراض به تعلیق دائمی جودو، فدراسیون است و قطعا فعالیت های خود را برای اعتراض به این رای آغاز می کند و ما هم در کنار فدراسیون هستیم.

پاسخ کمیته ملی المپیک به اعتراض ایران نسبت به محرومیت جودوبه گزارش فانوس، کیکاوس سعیدی در گفتگویی در مورد محرومیت قطعی فدراسیون جودوی ایران از کلیه فعالیت‌های بین المللی و اینکه ایران به دادگاه حکمیت ورزش اعتراض خواهد کرد یا نه، بیان کرد: موضوع در دست بررسی است و فدراسیون جودو تلاش ها، رایزنی ها و تمهیدات خودش را ادامه خواهد داد. به هر حال ما باید برای رفع این مشکل از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

او افزود: این اقدامی است که از طرف فدراسیون جهانی جودو تحمیل شده و کمیته ملی المپیک به ویژه آقای صالحی امیری و همچنین وزیر ورزش رایزنی هایی را انجام داده اند و باید با رایزنی و پیگیری تلاش کرد که به نتیجه برسیم.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که ایران در نظر دارد به تصمیم فدراسیون جهانی اعتراض کند، تاکید کرد: هنوز به صورت رسمی چیزی به کمیته ملی المپیک اعلام نشده است و ما از طریق رسانه ها متوجه شدیم این تعلیق انجام شده و هنوز از مجاری رسمی و قانونی چیزی به ما اعلام نشده است. البته به نظرم فدراسیون مطلع شده و بررسی ها را دارد انجام می دهد.

سعیدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه که در صورت اعلام رسمی به کمیته ملی المپیک اعتراض انجام می‌شود یا خیر،؟ گفت: مرجع رسمی این رشته فدراسیون است و فدراسیون قطعا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. ما هم در کنار فدراسیون هستیم و وظیفه ما حمایت از فدراسیون است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه