نمایش مذهبی خروش مختار در نهاوند به روی صحنه می‌رود


نمایش مذهبی  خروش مختار  در نهاوند به روی صحنه می‌رود

مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای عمومی نمایش مذهبی خروش مختار هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر بحیرایی در گفت گو با خبرنگار عصر همدان گفت: هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر نمایش مذهبی ” خروش مختار ” به کارگردانی و نویسندگی میثم دارایی در شهرستان نهاوند برای عموم اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: نمایش مذهبی خروش مختار در روزهای پنج‌شنبه ۲ آبان ماه، شنبه ۴ آبان، دوشنبه ۶ آبان و چهارشنبه ۸ آبان ماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) به روی صحنه خواهد رفت.

بحیرایی افزود: این نمایش با بازی بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان برجسته شهرستان، گذری دارد بر مصائب و سختی‌هایی که پس از قیام عاشورا بر خانواده امام حسین (ع) گذشت.

مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این نمایش زیبا پس از واقعه عاشورا نگاهی بر جهاد و خروش مختار برعلیه ظالمان دشت کربلا و کشته شدن عاملین اصلی این واقعه به دست مختار ویارانش دارد.

وی عنوان کرد: نمایش خروش مختار حائز رتبه برتر در همایش تئاتر عاشوراییان استان بوده و در شهر همدان و برای عموم چندین اجرا داشته که مورد استقبال چشمگیر مردم قرارگرفته است.

بحیرایی افزود: این نمایش در ایام برگزاری در ۲ سانس ساعت ۱۰ ویژه دانش آموزان و ساعت ۱۷ ویژه خانواده‌ها خواهد بود.

وی بیان داشت: اولین نمایش مجموعه خروش مختار روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷ در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند اجرا می‌شود و برای همگان با ذکر صلوات رایگان است.

بحیرایی در پایان از عموم مردم برای حضور در این برنامه دعوت کرد و گفت: استقبال از این نمایش و حمایت از هنرمندان این شهرستان باعث افزایش روحیه این عزیزان می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا