قرار است بازیگران لباس یک شکل بپوشند؟


قرار است بازیگران لباس یک شکل بپوشند؟

در پی حواشی ایجاد شده درباره پوشش لباس غیر متعارف برخی بازیگران در برنامه اکران یک فیلم که این روزها جریان ساز شده است، پوشیدن لباس متحدالشکل برای بازیگران خبر این روزها شده است.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد خبر پوشیدن لباس واحد و یونیفرم از سوی بازیگران صحت ندارد

بیشتر بخوانید:

هنجارشکنی سلبریتی‌ها متوقف نخواهد شد!

در پی حواشی ایجاد شده درباره پوشش لباس غیر متعارف برخی بازیگران در برنامه اکران یک فیلم که این روزها جریان ساز شده است، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحات تکمیلی درباره این موضوع تاکید دارد خبر پوشیدن لباس واحد و یونیفرم از سوی بازیگران صحت ندارد.

همچنین شیوه نامه صیانت نیز از سوی کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، قوه قضاییه و سایر نهاد های ذی ربط پیشنهاد شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، سمعی و بصری هم در روزهای آینده با مشورت و دعوت از همه سازمان ها و اصناف مرتبط از جمله خانه سینما، خانه تئاتر، خانه موسیقی، وزارت ورزش، صداوسیما و سایر حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی پیش نویس این شیوه نامه تهیه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403