برگزاری مراسم 13 آبان در هشت نقطه از قشم


برگزاری مراسم 13 آبان در هشت نقطه از قشم

قشم- ایرنا- مراسم 13 آبان در شهرهای قشم، درگهان و سوزا و روستاهای رمکان، طبل، سلخ، دولاب و جزیره لارک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم روز پنجشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: در شهر قشم این مراسم ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه از میدان شهدای گمنام شروع می‌شود.

حجت الاسلام احمد غلامی ادامه داد: شرکت کنندگان با عبور از مسیر چهار راه سعدی به سمت امامزاده سید مظفرالدین(ع) حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سخنرانی، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل برنامه هایی است که در محل امامزاده اجرا می‌شود.

رییس اداره تبلیغات قشم افزود: با توجه به یاوه‌سرایی‌های اخیر مقامات آمریکایی، مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

وی ادامه داد: مردم با حضور پر شکوه در این مراسم نشان خواهند داد که راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند و در راهی که انتخاتب کرده اند تردید به خود راه نمی‌دهند.

غلامی اظهار کرد: تجربه نشان داده است که در حالی که ایران با انتخاب مقاومت، عزتمندانه به راه خود ادامه می دهد، کشورهایی که سازش را انتخاب کردند به جز ننگ حاصلی نداشتند.

معاون فرماندار قشم نیز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان باید در مراسم ۱۳ آبان نقش اساسی داشته باشند و همه مردم را به مشارکت فرا بخوانند.

عباس ماژین افزود: دانش‌آموزان باید اولیای خود را به این مراسم دعوت کنند تا در کنار یکدیگر جلوه‌ای خاص به راهپیمایی ۱۳ آبان ببخشند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد