هواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 5G معرفی شد


هواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 5G معرفی شد

هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) طی برگزاری رویدادی در چین معرفی شد. این گوشی تفاوتی با اولین گجت منعطف پذیر هواوی نداشته و اصلی‌ترین اخلاف آن، قدرت گرفتن از چیپست کایرین 990 5G به شمار می‌رود. هواوی روز اول آبان، به وسیله برگزاری رویدادی در شهر شنژن چین، ورژن جدید گوشی منعطف هواوی... نوشته هواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 5G معرفی...

هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) طی برگزاری رویدادی در چین معرفی شد. این گوشی تفاوتی با اولین گجت منعطف پذیر هواوی نداشته و اصلی‌ترین اخلاف آن، قدرت گرفتن از چیپست کایرین 990 5G به شمار می‌رود.

هواوی روز اول آبان، به وسیله برگزاری رویدادی در شهر شنژن چین، ورژن جدید گوشی منعطف هواوی میت ایکس را رونمایی کرد. معرفی این گوشی به ده ماه قبل و ابتدای سال 2019 برمیگردد، اما عرضه آن تا امروز، به خاطر وجود یک سری ایرادات در طراحی، به تعویق افتاد.

بعد از معرفی چیپست هواوی کایرین 990 5G به عنوان قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی جهان، اعلام شد هواوی دو ورژن از گوشی Mate X عرضه می‌کند. یکی از آن‌ها از تراشه کایرین 980 به همراه مودم 5 جی Balong 5000 قدرت گرفته و دیگری به کایرین 990، دارای مودم 5 جی داخلی، مجهز خواهد شد. در حالی که طبق این اخبار انتظار داشتیم در رویداد روز اول آبان هر دو نسخه معرفی شود، هواوی یک گوشی انعطاف پذیر با Kirin 990 5G رو به روی تماشاچیان قرار داد.

هواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 5G معرفی شدهواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 5G معرفی شد

طبق گفته‌های سازنده، نسخه جدید با نام هواوی میت ایکس اس شناخته شده و در سومین ماه سال میلادی آتی (اسفند – فروردین) به بازار عرضه می‌شود. متاسفانه درباره تاریخ دقیق عرضه و همچنین قیمت محصول اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار نگرفت.

اولین گوشی منعطف هواوی با نام میت ایکس، مجهز به تراشه کایرین 980 معرفی شد. اگر بزرگترین گوشی‌ساز چینی می‌توانست مشکلات این گوشی را زودتر برطرف کند، آن را قبل از رونمایی چیپست Kirin 990 5G به بازار عرضه کرده بود. بعد از معرفی تراشه پرچمدار جدید هواوی، مجهز به مودم 5G داخلی، این شرکت ترجیح داد کاربران را در عوض انتظار بیشتر آن‌ها تا پنج ماه دیگر، با تراشه‌ای بسیار قدرتمندتر عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان