اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید


اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید عکس همسر بشیر حسینی داور مسابقه عصر جدید را در ای نبخش از سایت حرف تازه برای اولین بار مشاهده می کنید که در کربلا و پیاده روی رابعین منتشر شده است دکتر سید بشیر حسینی با دوری در مسابقه عصر جدید مشهور و […] نوشته اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید اولین بار در مجله...

اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید

عکس همسر بشیر حسینی داور مسابقه عصر جدید را در ای نبخش از سایت حرف تازه برای اولین بار مشاهده می کنید که در کربلا و پیاده روی رابعین منتشر شده است

اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید

دکتر سید بشیر حسینی با دوری در مسابقه عصر جدید مشهور و به مخاطبان و بینندگان تلویزیون معرفی شد و حالا عکسی از همسرش در اربعین حسینی در کنار پسرش منتشر شده که ما نیز آنرا در این پست قرار دادیم.

دکتر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران بوده و به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی چند سالیست حضور فعالی در رسانه ها دارد.
وی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می باشد

لازم به ذکر است که دکتر بشیر حسینی به زبان های فرانسه و عربی نیز تسلط دارد

وی سابق بر این در روز دختر عکسی از دخترش را منتشر کرده بود و علاقه مندان به دکتر حسینی عکس همسر و فرزندان وی را حالا مشاهده میکنند

عکس دکتر حسینی و سید مسیحا، محیا سادات، سید امیر مهدی حسینی

اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید

عکس همسر و فرزندان دکتر حسینی

دکتر سیدبشیر حسینی داور برنامه عصر جدید با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: برنامه عصر جدید شبکه سه اینستاگرام سید بشیر حسینی اینستاگرام برنامه عصر جدید دخترم! دغدغه پدرانه‌ای دارم که گفتنش سخته و نگفتنش سخت‌تر! پس سربسته می‌گم: آیا شنیدی که میگن “یه دختر با هزار امید با یه پسر دوست میشه و یه پسر با یه انگیزه با هزار تا دختر؟” .
او در روز دخترش بری دخترش نوشت دلبرانه روز دختر رو بهت تبریک گفتم و امروز پدرانه از نگرانیم؛ تو جنس لطیف عالمی و به لطفِ الهی نزدیکتر، پس حتما سر راهت چاله‌هایی هست که از جنس فانتزیِ توی کارتونها نیست! همیشه مهربان ولی هشیار باش.

عکس خانوادگی دکتر حسینی

اولین عکس منتشر شده از همسر دکتر بشیر حسینی داور عصر جدید

پ.ن: اگه توی نامه ۳۱ نهج البلاغه چنین ندیده بودم، شاید تذکرم رو نمی‌نوشتم ولی حالا مطمئنم که اگه پدری به دخترش هشدار نده که هشیار باشه، کوتاهی کرده “ثُمَّ أَشْفَقْتُ أَنْ یَلْتَبِسَ عَلَیْکَ مَا اخْتَلَفَ النَّاسُ فِیهِ مِنْ أَهْوَائِهِمْ وَ آرَائِهِمْ مِثْلَ الَّذِی الْتَبَسَ عَلَیْهِمْ فَکَانَ إِحْکَامُ ذَلِکَ عَلَى مَا کَرِهْتُ مِنْ تَنْبِیهِکَ لَهُ أَحَبَّ إِلَیَّ مِنْ إِسْلَامِکَ إِلَى أَمْرٍ لَا آمَنُ عَلَیْکَ بِهِ الْهَلَکَه”
امیرمؤمنان: نگران بودم که مبادا بینشهای منحرف که سبب پراکندگی و شبهه مردم گردیده است به تو نیز هجوم آورد; از این رو آگاهی تو را از این موارد بر ناراحتی و دغدغه‌ام – از مواجهه تو با این مسائل – ترجیح دادم تا تسلیم هلاکتهای اجتماعی نشوی.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403