منصوریان: بازی های ملی مهمتر از لیگ است/وارد بحث داوری نمی شوم


منصوریان: بازی های ملی مهمتر از لیگ است/وارد بحث داوری نمی شوم

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: باید همه تلاش کنیم تا تیم ملی موفق باشد زیرا موفقیت تیم ملی مهمتر از بازی های لیگ است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل ازدیدار برابر پیکان تهران گفت: فردا بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت. هر دو تیم به این برد نیاز دارند و باید سه امتیاز را از آن خود کنند. هم ذوب آهن و هم پیکان، به لحاظ فنی آماده این بازی هستند و من چند جلسه غیر فنی را هم با بازیکنانم داشتم تا حرف دل آنها را بشنوم و ببینم مشکلات تیم به چه دلیل است.

وی در خصوص حمایت مدیرعامل و رئیس کارخانه ذوب آهن اظهار داشت: فضای پرانرژی بر تیم حاکم است و امیدوارم بتوانیم یک استارت خوب از بازی پیکان بزنیم تا پیروزی هایمان تداوم پیدا کرده و مزد اعتماد مجموعه ذوب آهن را هم بدهیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در ادامه تصریح کرد: عمده آسیبی که به تیم ما زده شد به خاطر جام باشگاه های آسیا بود. فشار زیادی به تیم ما وارد شد و ما به یک تورنمنت بزرگ رفتیم و یک جنگ برابر را انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم موفق باشیم. ضمن اینکه با شروع لیگ من دو هفته روی نیمکت نبودم اما خب تیم ما بدشانس هم بود. ما در مقابل سایپا، سپاهان و استقلال بدشانس بودیم و نتوانستیم به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

منصوریان در خصوص فشردگی بازی های لیگ هم گفت: ما از لحاظ سخت افزاری ضعیف هستیم و این فشردگی چند سالی است که در تیم ما وجود دارد. من از سال ۹۳ که به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول شدم، همیشه شاهد این فشردگی بودم و بازی های ما همه ۴ روز یک بار برگزار می شد و این موضوع ۵ فصل است که ادامه دارد و همچنان هم ادامه دارد زیرا تیم ملی همچنان در اولویت است و اعتقاد دارم بازی های ملی مهمتر از بازی های داخلی است پس باید به تیم ملی کشورمان احترام بگذاریم زیرا بازی های ملی، لبخند را روی لبان مردم ایران خواهد نشاند.

وی تصریح کرد: یادمان نرود باخت برابر بحرین باعث شد مردم ما شاد نباشند و این موضوع می تواند تأثیر منفی روی مردم ما بگذارد. البته رفتار بحرینی ها هم صحیح نبود ولی امیدوارم مثل همیشه که میهمان نواز خوبی هستیم یک پذیرایی خوب از بحرینی ها داشته باشیم اما آنها را با چند گل شکست داده و راهی کشورشان کنیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که تیم شما از داوری لطمه زیادی خورده است، گفت: نمی خواهم زیاد در مورد داوری صحبت کنم. نه اعصاب خودم و نه داوران را خرد کنم. ما با احترام به تمام داوران نگاه می کنیم و به دنبال نیمه خالی لیوان نیستیم. با اینکه در سه – چهار بازی این فصل به خاطر اشتباهات داوری نزدیک به ۸ امتیاز را از دست دادیم، اما باز هم به آنها احترام می گذارم زیرا آنها قشر مظلومی هستند. نه شرایط مالی خوبی دارند و نه می توانند از خود حمایت کرده و حرفی بزنند و مطمئن باشید اگر من ۱۰ بار دیگر به دنیا بیایم، هرگز سمت داوری نخواهم رفت زیرا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است.

وی در پاسخ به این پرسش که این روزها شرایط ذوب آهن خوب نیست آیا می توانید همانند سالهای گذشته که ابتدای فصل خوب نبودید، در ادامه ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانید؟ گفت: از سالی که به لیگ برتر آمدم همیشه در ابتدای فصل تیم هایم موفق نبوده اند اما هر چه از زمان بازی ها می گذشت شرایط بهتر می شد و ما شرایط بهتر پیدا می کردیم. البته آنقدر پیگیری کردم که توانستم این مشکل را پیدا کنم که چرا ما نمی توانستیم در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته باشیم اما با پیدا کردن حل این مشکل فصل آینده امیدوارم روند رو به رشدی در ابتدای فصل داشته باشیم و بتوانیم زودتر از آنچه که همه تصور می کنند به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که شما از آینده صحبت می کنید اما برخی از مسئولان شما از یک شوک در استقلال حرف می زنند و آیا فکر نمی کنید می خواهند شما را برکنار کنند؟ تصریح کرد: من روز گذشته با مدیرعامل باشگاه یک جلسه خوب را برگزار کردم. ما هر دو مثل برادر هستیم. یک فضای خوب که فکر می کنم در هیچ باشگاهی پیدا نشود زیرا همیشه گفته ام راحت ترین جایی که کار می کنم ذوب آهن است. هیچ صحبتی با من در خصوص تغییر به وجود نیامده و تنها چیزی که در این چند روز از مسئولان ذوب آهن دیدم، حمایت بوده و بس.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا می خواهیم با شکست پیکان بردهایمان را آغاز کرده و در ادامه راه لیگ به پیروزی های پیاپی دست پیدا کنیم جایگاه واقعی ذوب آهن اینجا نیست و برنامه ما این است که تیم را به جایگاهی که فصل گذشته در لیگ داشت یعنی ششم جدول برسانیم اما مطمئناً تلاش می کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران و خود را به بالای جدول برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی