خرید قسطی انواع ساز از فروشگاه اینترنتی سازکالا


خرید قسطی انواع ساز از فروشگاه اینترنتی سازکالا

امروزه با افزایش نرخ‌ها خرید ساز برای بسیاری از هنردوستان و علاقه‌مندان به هنر نوازندگی دشوار شده و شاهد قیمت‌های نجومی سازها شده‌ایم. هزینه تهیه ساز و لوازم جانبی یک طرف و هزینه آموزش‌ها و… از سمت دیگر افزایش یافته و تبدیل به دغدغه نوازندگان شده است. فروشگاه اینترنتی سازکالا برای سهولت خرید هنرجویان امکان... نوشته خرید قسطی انواع ساز از...

امروزه با افزایش نرخ‌ها خرید ساز برای بسیاری از هنردوستان و علاقه‌مندان به هنر نوازندگی دشوار شده و شاهد قیمت‌های نجومی سازها شده‌ایم. هزینه تهیه ساز و لوازم جانبی یک طرف و هزینه آموزش‌ها و… از سمت دیگر افزایش یافته و تبدیل به دغدغه نوازندگان شده است. فروشگاه اینترنتی سازکالا برای سهولت خرید هنرجویان امکان خرید انواع ساز را به صورت قسطی فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی سازکالا

این مجموعه عامل فروش و نماینده رسمی برترین برندهای تولید کننده ساز در دنیا مانند Yamaha ، KORG ،Marshal VOX ، ESP و… است که می‌توانید از طریق وب سایت این شرکت نقد و بررسی و تست آخرین مدل از سازهای موجود در بازار ایران را مشاهده کنید.

در حقیقت سازکالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش ساز و ادوات موسیقی است. این فروشگاه برای ارائه این خدمات خود از کارشناسان و نوازندگان با تجربه در هر زمینه کمک گرفته و خدمات مشاوره خرید ساز را توسط کارشناس مربوطه انجام می‌دهد.

خرید اقساطی از سازکالا

هنرجویان و هنرمندان می‌توانند انواع ساز اعم از پیانو ، گیتار ، سازهای سنتی و تجهیزات استودیویی را از طریق سایت سازکالا به صورت اقساطی با چک یا سفته با سقف نامحدود و بازپرداخت 24 ماهه تهیه کنید.

جهت خرید ساز به صورت اقساط کافی است به سایت سازکالا مراجعه نمایید و با تکمیل فرم اعتبارسنجی خود منتظر تماس و پیگیری کارشناسان سازکالا باشید و ساز خود را بدون هیچ گونه مراجعه و پیگیری حضوری درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.

بازپرداخت دو ساله سقف خرید نامحدود امکان استفاده از چک یا سفته به انتخاب مشتری عدم نیاز به ضامن عدم نیاز به مراجعه حضوری و تکمیل فرایند خرید به صورت آنلاین امکان پرداخت اقساطی برای تمامی استان‌های کشور ارسال رایگان کالا به سراسر ایران

خدمات مشاوره خرید ساز

همانطور که می‌دانید جهت خرید هر ساز باید از یک استاد یا یک نوازنده با تجربه مشاوره بگیرید تا بتوانید تصمیم نهایی درستی گرفته و متضرر نشوید. خرید ساز بدون مشورت با یک کارشناس ممکن است منجر به دل سرد شدن هنرجو یا هدر رفتن زمان و بودجه شود.

جهت خدمات مشاوره می‌توانید همین حالا به بخش وبلاگ سایت مراجعه کرده و از مقالات آموزشی استفاده کنید یا با برقراری تماس تلفنی به کارشناس مربوط به ساز مورد نظر متصل شده و سوالات خود را مطرح کنید.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت سازکالا مراجعه نمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش