کم‌کاری مدیران برای ساخت مسکن محرومان پذیرفتنی نیست


کم‌کاری مدیران برای ساخت مسکن محرومان پذیرفتنی نیست

فرماندار نهبندان از همه مدیران خواست که در حوزه ساخت مسکن محرومین کوتاهی نکنند و ادامه داد: هیچ کوتاهی در این مورد پذیرفتنی نیست و با همه مدیران کم کار برخورد قانونی مناسب انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، مجید بیکی، امروز دوم آبان ماه، در جلسه کمیته راهبری مسکن محرومین در شهرستان نهبندان اظهار کرد: طرح مسکن محرومین در خراسان جنوبی با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروزه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه احداث و پیگیری مسکن شاهد وضعیت نسبتاً مناسبی در این حوزه هستیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۵ هزار واحد از طرف نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵ هزار واحد آن را بنیاد مسکن متعهد شده است، افزود: شاید این برای اولین بار در استان اتفاق افتاده که مبالغی به صورت ویژه به عنوان بلا عوض در اختیار مردم و متقاضیان قرار گرفته شده است.

بیکی با بیان اینکه سهمیه مناسب نیز در این طرح در شهرستان ایوان پیگیری و منظور شده است، خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات و دغدغه‌هایی که داشتیم‌، همکاری خوبی بین دستگاه‌های متولی شهرستان انجام شده است.

وی از همه مدیران خواست که در حوزه ساخت مسکن محرومین کوتاهی نکنند و ادامه داد: هیچ کوتاهی در این مورد پذیرفتنی نیست و با همه مدیران کم کار برخورد قانونی مناسب انجام خواهد گرفت.

فرماندار نهبندان یادآور شد: در راستای اجرای قانون اساسی، احداث مسکن محرومین به صورت ایمن و مناسب از اولویت‌های کاری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان