تعبیر خواب پلنگ: 12 تعبیر دیدن پلنگ در خواب


... نوشته تعبیر خواب پلنگ: 12 تعبیر دیدن پلنگ در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

خواب پلنگ نشانه‌ای از قدرت، زیبایی، و حیله‌گری است. دیدن خواب این حیوان بی‌معنی نیست، و چنان‌چه خواب پلنگ را دیده‌اید باید به هوش باشید؛ زیرا خواب این حیوان هشداردهنده‌ی یک تهدید قریب‌الوقوع یا دشمنی آزاردهنده است که کارها و نیات پلیدش را زیر نقابی از دروغ و ریا پنهان کرده است. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا تعبیر خواب پلنگ را بدانید.

تعبیر خواب پلنگ: 12 تعبیر دیدن پلنگ در خواب

تعبیر خواب پلنگ

۱. دیدن خواب یک پلنگ زخمی یا مرده هشداردهنده‌ی ملاقات با دشمنی است که البته، به آسانی با یک رویارویی صادقانه می‌توانید بر آن غلبه کنید.

۲. هم‌چنین، دیدن خواب پلنگ می‌تواند به معنی فسخ یا به هم خوردن قراردادها یا روابط مختلفی باشد؛ البته این تعبیر فقط در شرایطی صادق است که در خواب، به شدت از دیدن پلنگ ترسیده باشید.

۳. دیدن خواب پلنگی که کشته شده است نشان‌دهنده‌ی رسیدن به یک شادی در زندگی و هم‌چنین، موفقیت و پیشرفتی در محل کار است که همکاران، دوستان، یا خویشاوندان‌تان به شما واگذار خواهند کرد.

مطلب مرتبط:تعبیر خواب هلو: ۲۲ تعبیر دیدن هلو در خواب

۴. چنان‌چه در خواب ببینید پلنگی به شما پوزخند می‌زند، نشانه‌ای از شرکا یا دوستان غیر قابل اعتمادی است که در نامناسب‌ترین لحظات تصمیمات‌شان را بر خلاف منافع شما تغییر می‌دهند.

۵. اگر پلنگی در خواب به شما غرش کرده باشد، نشان‌دهنده‌ی این واقعیت است که احتمالا با شکستی مواجه خواهید شد که با هزینه‌های زیاد یا از دست دادن پول همراه خواهد بود؛ ولی چنان‌چه در خواب، ‌از غرش پلنگ نترسیده باشید، مشکلات مالی تاثیری بر احوالات‌تان نخواهند گذاشت.

۶. چنان‌چه خواب پلنگی را دیده‌اید که دارای دو سر بود، تعبیرش این است که بین انتخاب دو گزینه مردد هستید و نمی‌دانید کدام‌یک را انتخاب کنید. این مشکلات معمولا برای آدم‌هایی در جایگاه رهبری یک مجموعه یا آدم‌های جوان ۱۶ تا ۲۱ ساله اتفاق می‌افتند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب کوسه: ۳۵ تعبیر دیدن کوسه در خواب

۷. اگر در خواب ببینید که از یک پلنگ مانند یک حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، علامت خوبی است که نشان می‌دهد احتمالا به زودی خبرهای خوبی را خواهید شنید که شگفت‌زده‌تان می‌کنند، و قطعا از شنیدن‌شان خوشحال خواهید شد.

۸. دیدن خواب پلنگ سیاه نشان‌دهنده‌ی یک تغییر بزرگ در زندگی است؛ تغییری غیر منتظره که شاید ظرف یک سال آینده اتفاق بیفتد و نقطه‌ی عطفی مهم و قابل ملاحظه در زندگی‌تان تبدیل خواهد شد. ولی از طرفی دیگر، دیدن خواب پلنگ سفید، نشان‌ می‌دهد احتمالا طی یک مدت طولانی، شاهد تغییری در زندگی‌تان نخواهید بود؛ بنابراین، نباید منتظر وقوع یک اتفاق شگفت‌انگیز در سرنوشت‌تان باشید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب موز: ۲۵ معنی و تعبیر دیدن موز در خواب

۹. اگر پلنگی را به همراه توله‌های‌اش در خواب ببینید، مطمئنا نشانه‌ای است از این که در فکر تشکیل خانواده هستید – حتی اگر این حقیقت را انکار می‌‌کنید و به بقیه اطمینان می‌دهید که هرگز به دنبال تشکیل خانواده نیستید.

۱۰. اگر خواب ببینید که سوار بر پلنگ هستید، احتمالا سفری طولانی در پیش دارید؛ این سفر می‌تواند در قالب تعطیلات برنامه‌ریزی شده باشد یا به صورت یک سفر کاری اجباری و غیر منتظره.

۱۱. اگر در خواب ببینید پلنگی شما را گاز گرفته است، در آینده‌ی کوتاه پیش رو کاملا احساس سلامتی خواهید کرد و بیماری نمی‌شوید؛ حتی آبریزش بینی یا سرفه نیز تهدیدتان نخواهند کرد.

۱۲. اگر در خواب ببینید پلنگ از شما می‌ترسد و فرار می‌کند، در عالم واقعیت می‌توانید از نظرات‌تان دفاع کنید و از این طریق به اهداف مطلوب‌تان برسید. تعبیر این خواب این است که شما باید قدرت رهبری‌تان را به دیگران نشان دهید و از این‌که شمار مخالفان‌تان از طرفداران‌تان بیش‌تر هستند، نترسید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – امیر رضا مصطفایی

منبع: globe

تعبیر خواب پلنگ: ۱۲ تعبیر دیدن پلنگ در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی