یک واحد عرضه مواد دامی متخلف در سنندج پلمب شد


یک واحد عرضه مواد دامی متخلف در سنندج پلمب شد

سنندج - ایرنا - معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: یک واحد صنفی به دلیل عرضه و طبخ فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در سنندج پلمب شد.

ناصر مخدوم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد صنفی (جگرکی) علیرغم تذکرات متعدد گروه های دامپزشکی اقدام به عرضه فرآورده‌های غیر قابل مصرف کرده که روز گذشته با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ واحد صنتفی متخلف پلمب شده است، اضافه کرد: این مرکز توسط تیم‌های نظارتی اداره‌کل دامپزشکی کردستان مورد بازدید قرار گرفته و متصدی واحد مانع از ضبط فراورده های غیر قابل مصرف توسط بازرسان شده بود.

مخدوم با بیان اینکه نظارت بر مراکز عرضه مواد خام دامی به صورت ویژه در استان کردستان حتی روزهای تعطیل نیز انجام می شود، افزود: مدیرکل دامپزشکی کردستان در ابلاغی به روسای شبکه دامپزشکی شهرستان‌ها از آنها خواسته است با استفاده از ظرفیت تمامی پرسنل اداری و غیر اداری از روز شنبه تا روز چهارشنبه هفته آینده تمام مراکز تحت نظارت را مورد بازدید قرار دهند.

وی یادآور شد: در این طرح نظارتی واحدهای صنفی مانند رستوران، مراکز تهیه غذای آماده، قصابی، مرغ فروشی، سردخانه ها و هایپرمارکت ها را در قالب گروه‌های نظارتی صبح و عصرمورد بازدید قرار می‌گیرند.

مخدوم از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی کردستان اطلاع رسانی کنند تا در کوتاه ترین زمان به موضوع و تخلف احتمالی رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا