درخواست عجیب بیل از رئال مادرید؛ نگویید مصدوم هستم!


درخواست عجیب بیل از رئال مادرید؛ نگویید مصدوم هستم!

بیل بعد از وقفه بازی های ملی برای رئال مادرید به میدان نرفته است.

بیل بعد از وقفه بازی های ملی برای رئال مادرید به میدان نرفته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، گرت بیل در آخرین دقایق دیدار ولز برابر کرواسی در بازی های مقدماتی یورو 2020 دچار مصدومیت شد اما به دلیل آن که ولز هر سه تعویض خود را انجام داده بود، نتوانست از زمین خارج شود و در آن دقایق، همانند یک تماشاگر در زمین راه می‌رفت.

او بعد از بازگشت از فیفادی اکتبر، در فهرست های رئال مادرید حضور نداشته و دقیقه ای برای باشگاهش به میدان نرفته است. در حالت عادی رئال مادرید بیانیه ای را درباره مصدومیت بازیکنانش منتشر کرده و در اختیار عموم قرار می‌دهد اما در مورد بیل، خبری از بیانیه مشابه نبوده است.

بیل در دو بازی رئال بعد از بازگشت از وقفه بازی های ملی، پیروزی های 1-0 برابر رئال مایورکا و گالاتاسرای، غایب بوده و اکنون ادو آگیره، خبرنگار برنامه ال‌چیرینگیتو اظهار داشته که بیل شخصا به رئال مادرید اجازه نداده تا اطلاعیه ای درباره مصدومیت جدید او صادر کند.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم امید بیل در این زمینه به رابطه محرمانه پزشک-بیمار است تا اطلاعاتی از طریق پزشک او، بدون اجازه بازیکن، به بیرون درز نکند. این در شرایطی است که رئال مادرید پیش از این بارها از طریق وبسایت رسمی خود، بیانیه هایی رسمی درباره مصدومیت بیل منتشر کرده بود.

به ادعای آگیره، مصدومیت ییل عضلانی است و او تا روز چهارشنبه آماده خواهد شد تا به دیدار رئال برابر لگانس برسد. هرچند انتظار می‌رود بازگشت او 3 روز بعد، در جریان میزبانی رئال مادرید از رئال بتیس در برنابئو رقم خورد.

بیل در این فصل در 6 دیدار لالیگایی و یک دیدار لیگ قهرمانان مجموعا 597 دقیقه برای رئال به میدان رفته و آمار 2 گل و 2 پاس گل را برای خود ثبت کرده است.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور