دانلود فیلم 47 Meters Down Uncaged با زیرنویس فارسی


47 Meters Down Uncaged فیلمی در سبک ماجراجویی ، میهج و ترسناک با کارگردانی  Johannes Roberts می باشد و داستان چهار دختر جوان است که به منطقه ای می روند تا شهر Mayan که کاملا زیر آب رفته را بررسی کنند. آن ها با تجهیزات کامل و به سرعت وارد این شهرآبی می شوند .عجله […]

دانلود فیلم 47 Meters Down Uncaged با زیرنویس فارسی

47 Meters Down Uncaged فیلمی در سبک ماجراجویی ، میهج و ترسناک با کارگردانی Johannes Roberts می باشد و داستان چهار دختر جوان است که به منطقه ای می روند تا شهر Mayan که کاملا زیر آب رفته را بررسی کنند. آن ها با تجهیزات کامل و به سرعت وارد این شهرآبی می شوند .عجله و هیجان آن ها برای کشف این شهر وقتی تبدیل به وحشت می شود که ویرانه های غرق شده این شهررا شکارگاه و خانه ای برای کوسه های سفید مرگبار پیدا می کنند. آن ها باید قبل از این که منبع اکسیژن شان تمام شود و کوسه ها از راه برسند راه برگشت را از ویرانه های پیچ درپیچ و تونل ها و غارهای وحشتناک پیدا کنند تا بتوانند از این جهنم آبی نجات یابند.

فیلم 47 Meters Down: Uncaged در سبک هیجانی و ماجراجویی دنباله از فیلم 47 Meters Down است و کارگردان هر دو فیلم Johannes Roberts می باشد. روند داستانی این دو فیلم متفاوت است و هر کدام داستانی جدا را دنبال می کنند. فیلم Meters Down: Uncaged 47 در رده فیلم های کوسه ای یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین ها است که وجود تونل های پیچ در پیچ و آب هایی تاریک و کوسه های سفید و مرگبار آن را بسیار سرگرم کننده کرده و هوش بالای کوسه ها و حضور یکباره آن ها در صحنه جوی هیجان انگیز و دلهره آور را ایجاد می کند .

شکل و ظاهر کوسه ها و تکنولوژی به کار رفته در ظاهر آن ها نسبت به فیلم قبلی بسیار تغییر کرده و طبیعی تر به نظر می رسد همچنین محیط اطراف و شهر زیر آب رفته به خوبی وهوشمندانه طراحی شده است و فضای تاریک و مهیج آن داستان فیلم را به خوبی روایت می کند.

دانلود
جهت دانلود با آی پی ایرانی وارد سایت شوید
تصاویر
دانلود فیلم 47 Meters Down Uncaged با زیرنویس فارسی
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار PotPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: 47 Meters Down Uncaged
ژانر: نمونه
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 90 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر
نمونه
button.content-btnbutton.content-btn:hoverگزارش انتشار کیفیت جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل