بهترین سبقت‌گیری‌های فصل 2018 فرمول یک را ببینید | فیلم


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندرقابت تنگاتنگ خودروی فورمول ای و چیتا | ف...خودروهای لوکس لوئیس همیلتون | فیلم...مدل نمایشی خودروی فرمول یک تیم هاس ...

در این ویدئو نبرد بهترین رانندگان فصل از جمله کیمی رایکونن و سباستین فتل از تیم فراری، لوئیس همیلتون از تیم مرسدس‌ بنز و دنیل ریکاردو از تیم ردبول به‌ تصویر کشیده می‌شود. اما در این‌میان چارلز لکلرک راننده جوان تیم سائوبر هم دیده می‌شود که با درخشش در فصل گذشته، در سال ۲۰۱۹ به تیم فراری پیوست. شماره ۱۰ سبقت‌گیری این ویدئو، نبرد ولتری بوتاس و کیمی رایکونن در پیست چین را نشان می‌دهد. این سبقت‌گیری که از بیرون پیچ انجام می‌شود، یکی از سخت‌ترین سبقت‌گیری‌های دنیای فرمول ‌یک است.

شماره ۹ رقابت چرخ‌به‌چرخ چارلز لکلرک با کوین مگنوسن را نشان می‌دهد که در پیست روسیه ثبت شد. شماره ۸ سبقت‌گیری هیجان‌انگیز لوئیس همیلتون از کیمی رایکونن را نشان می‌دهد. در این مسابقه که در پیست مونزا ایتالیا برگزار شد، دو خودروی فراری و مرسدس‌ بنز رقابت تنگاتنگی را تا آخر مسابقه تجربه کردند. کیمی رایکونن که درصد زیادی از مسابقه را پیشتاز بود، به مرور با مستهلک شدن لاستیک‌ها، جایگاه خود را به لوئیس همیلتون واگذار کرد.

(۳۱۵)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !