معرفی خدمات بقاع متبرکه در نمایشگاه‌های وقف/ هیئت امنای شاخص بقاع و مساجد تقدیر می‌شوند


معرفی خدمات بقاع متبرکه در نمایشگاه‌های وقف/ هیئت امنای شاخص بقاع و مساجد تقدیر می‌شوند

حجت‌الاسلام نوروزپور از برپایی نمایشگاه دستاوردهای بقاع متبرکه خبر داد و گفت: آئین تقدیر از هیئت امنای شاخص بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد که در توسعه و آبادانی این اماکن نقش داشته‌اند در دهه وقف تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام «محمد نوروز پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های هفته وقف اظهار کرد: بنا داریم به مناسبت دهه وقف دستاوردها، خدمات بقاع متبرکه و مساجد را در نمایشگاهی به مردم عرضه و معرفی کنیم.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: با توجه به اینکه امسال در بقاع متبرکه مراکز افق که اصل خدمت رسانی شان در حوزه خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است، راه اندازی شد، به همین جهت در نمایشگاه دهه وقف خدمات این مراکز نیز اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام نوروزپور تصریح کرد: در تهران در موزه ملی و در شهرستان ها، در امامزادگان شاخص نمایشگاه های دهه وقف برپا می شود، زیرا که مردم آن گونه که باید از خدمات وقف آشنا نیستند، به عنوان مثال در تهران 55 درصد خدمات درمانی مربوط به وقف است و ضرورت دارد که این موقوفات و آثار و دستاوردهایشان در نمایشگاه دهه وقف به مردم معرفی شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از هیئت امنای شاخص بقاع متبرکه در روز 12 آبان ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از خدمات آن دسته از هیئت امنای بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد که در عمران و آبادانی این اماکن مقدس خدمات شایسته ای داشته اند، در این آئین تجلیل به عمل می آید.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر