بازداشت 2 هزار مجرم در یکسال گذشته پلیس در هرات


بازداشت 2 هزار مجرم در یکسال گذشته پلیس در هرات

سخنگوی فرماندهی پلیس هرات گفت: پلیس در جریان سال جاری و در 7 ماه گذشته توانسته تا هزار و 983 نفر را به اتهامات مختلف از جمله سرقت مسلحانه، عضویت در گروه طالبان، ادم ربایی و قاچاق مواد مخدر...

«عبدالاحد ولیزاده» سخنگوی فرماندهی پلیس هرات در نشست خبری با رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: پلیس هرات در جریان سال جاری و در 7 ماه گذشته با آغاز عملیات‌های گسترده و فعالیت‌های اطلاعاتی توانسته تا هزار و 983 نفر را به اتهامات مختلف از جمله سرقت مسلحانه، عضویت در گروه طالبان، ادم ربایی و قاچاق مواد مخدر بازداشت کند.

وی اضافه کرد: پس از بازداشت این افراد نیروهای پلیس توانسته اند تا از نزد این افراد 230 سلاح مختلف را ضبط و ثبت کنند.

ولیزاده تصریح کرد: از میان هزار و 983 تن بازداشت شده، 600 نفر آنها تنها سارقین مسلح بوده که با استفاده از سلاح به سرقت در مرکز شهر و آزار و اذیت شهروندان می‌پرداختند.

بازداشت 2 هزار مجرم در یکسال گذشته پلیس در هرات

وی همچنان گفت: پلیس هرات در جریان 7 ماه گذشته بیش از 30 عملیات نظامی را به صورت مستقل و مشترک با دیگر ارگانهای امنیتی در شهرستانهای چشت، اوبه، پشتون زرغون، کشک رباط سنگی، فارسی و کهسان راه اندازی کرده است که در این رویداد ها نیز 604 فرد عضو طالبان و افراد وابسته به گروه‌های مخالف مسلح دولت کشته و 283 تن آنها نیز به شدت زخمی و 27 نفر بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: در این حوادث بیش از 300 مین کارگذاری شده از سوی این گروه‌ها به هدف وارد ساختن تلفات به نظامیان و غیرنظامیان در این مناطق کشف و خنثی شده است.

سخنگوی پلیس هرات ادامه داد: در جریان سال جاری هزار و 540 کیلوگرام مواد مخدر مختلف، هزار و 73 لیتر مشروبات الکلی، 13 سلاح مختلف، 34 خودرو و مقداری اسکناس های خارجی و افغانی را از نزد این افراد کشف و ضبط کند.

بازداشت 2 هزار مجرم در یکسال گذشته پلیس در هرات

وی بیان داشت: نیروهای مبارزه با مواد مخدر نیز در ادامه عملیات‌های خود توانسته تا 21 جریب زمین تحت کاشت مواد مخدر در شهرستانهای هرات و 11 کارخانه تولید مواد مخدر را تخریب و ازبین ببرند.

سخنگوی فرماندهی پلیس هرات تاکید کرد: نیروهای پلیس در هرات در برنامه‌های جدید خود و آغاز عملیات‌های طلاعاتی و بازرسیهای خود در مرکز شهر و شهرستانهای هرات تنها در یک ماه اخیر 227 تن را در پیوند به جرائم مختلف بازداشت کرده است که این خود بیانگر فعالیت‌های گسترده برای کاهش جرائم در هرات است.

/انتهای پیام/

بازداشت 2 هزار مجرم در یکسال گذشته پلیس در هرات
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس