سوق، شهری فاقد امکانات برای مقابله با حوادث


سوق، شهری فاقد امکانات برای مقابله با حوادث

شهردار سوق گفت: متاسفانه شهر سوق فاقد هرگونه امکانات مقابل حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است.

به گزارش ایسنا، "عیسی غندی" در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه و مراسم معارفه بخشدار سوق که در شهر سوق برگزار شده بود با بیان اینکه در آستانه هفته پدافند غیرعامل هستیم افزود: شهر سوق به دلیل نداشتن امکانات، در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی، منتظر هر گونه خطر احتمالی است.

وی اظهارکرد: این شهر فاقد ماشین آتش نشانی است و به دلیل کوه پایه ای بخشی از این شهر، اگر بر اثر باران ریزش صورت گیرد هیچ گونه امکانات وسایل سنگین نداریم.

شهردار سوق بیان کرد: چندین مرحله مشکلات را اعلام کردیم و حتی به دادستانی اعلام شد اما تاکنون کاری برای رفع مشکلات سوق انجام نگرفته است.

غندی خواستار توجه ویژه فرماندار شهرستان کهگیلویه در بحث اعتبارات برای شهر سوق شد.

مسئولان؛ آرمان‌های امام و شهدا را الگو قرار دهند

همچنین حجت الاسلام سید نصیر حسینی، امام جمعه دهدشت نیز در این نشست گفت: مسئولان آرمان‌های امام و شهداء را الگو قرار دهند.

وی، مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را خدمت به ارزش های دینی عنوان و افزود: مسئولیت‌های ما باید در راستای ارزش‌های باشد.

حسینی تصریح کرد: اگر تفکر مسئولان بر مبنای ارزش‌های الهی باشد پیشرفت خواهیم کرد و در غیر اینصورت خدمت ها منجر به مشکلاتی خواهد شد.

وی تلاش های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: مسئولان ما باید آرمان های امام و شهدا را الگوی خود قرار دهند. جبهه ارزشی ما مقابل کفر ایستاده و باید با تفکر ارزشی خود اهل باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید