بیمه هزینه درمان آرمان را تقبل نکرد! /پیگیر پرونده پسرم از تهران هستم


بیمه هزینه درمان آرمان را تقبل نکرد! /پیگیر پرونده پسرم از تهران هستم

پدر آرمان غیاثی، پسر هشت ساله‌ای که 19 شهریورماه در مسابقات سنگ‌نوردی اصفهان از ارتفاع هشت متری سقوط کرده بود، گفت: باوجودی که آرمان تحت پوشش بیمه ورزشی و بیمه تأمین اجتماعی است، اما گفته‌اند، چون شکایت کرده‌ایم، بیمه شامل حال پسرم نمی‌شود و تا امروز تمام هزینه‌های درمان را شخصی پرداخت کرده‌ایم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مشکلات کنونی آرمان راه رفتن، حافظه کوتاه‌مدت و تکلم است، اظهار کرد: پزشک آرمان با دستور ترخیص، برای تکلم او، گفتاردرمانی و برای راه رفتن پسرم دستور کاردرمانی داده است.

پدر آرمان غیاثی گفت: باوجودی که آرمان تحت پوشش بیمه ورزشی و بیمه تأمین اجتماعی است، اما گفته‌اند، چون شکایت کرده‌ایم، بیمه شامل حال پسرم نمی‌شود و تا امروز تمام هزینه‌های درمان را شخصی پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه «ما نیاز مالی نداریم»، افزود: مسئولان به دنبال این هستند که با کمک مالی به ما و جوسازی بگویند که ما هزینه‌های آرمان را تقبل کرده‌ایم و اصلاً موضوع را از جریان اصلی خارج کنند، در حالی‌که اگر مسئولان وظایف خود را درست انجام داده بودند، اکنون نیاز به حمایت مالی نبود.

غیاثی تصریح کرد: مسئولان باید وظایف خود را انجام می‌دادند، اما انجام ندادند و بدتر از همه از برگزاری چنین مسابقه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

وی گفت: مدیرکل تربیت‌بدنی و رئیس هیئت، با اظهار بی‌اطلاعی، اصول اصلی مدیریت را زیر سؤال برده‌اند و از نظر ما مسئولان ورزشی اصفهان، صلاحیت تصمیم‌گیری و برخورد با این قضیه را ندارند، بنابراین از وزارتخانه و تهران مستقیم پیگیر پرونده هستیم.

پدر آرمان غیاثی تأکید کرد: برای آرمان این اتفاق پیش آمد و امروز دیگر تنها بحث پیگیری‌های «آرمان پسرم» نیست و نباید این مشکل، برای خانواده دیگری رخ دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟