تبلیغ گوشی جدید ویوو با حضور ستاره‌ی سی پاپ (c-pop)


تبلیغ گوشی جدید ویوو با حضور ستاره‌ی سی پاپ (c-pop)

ویدیوی تبلیغاتی زیر، گوشی جدید ویوو (vivo) را نشان می‌دهد که در دستان سفیر سلبریتی کمپانی و اینفلوئنسر، Cai Xukun قرار دارد. این دستگاه دارای ماژول دوربین لوزی شکل و دست‌کم سه دوربین در پنل پشتی خود است. منابعی از چین، نام این گوشی جدید را ویوو اس 5 می‌دانند. این ادعا در حالی مطرح... نوشته تبلیغ گوشی جدید ویوو با حضور ستاره‌ی سی پاپ (c-pop)...

ویدیوی تبلیغاتی زیر، گوشی جدید ویوو (vivo) را نشان می‌دهد که در دستان سفیر سلبریتی کمپانی و اینفلوئنسر، Cai Xukun قرار دارد. این دستگاه دارای ماژول دوربین لوزی شکل و دست‌کم سه دوربین در پنل پشتی خود است.

منابعی از چین، نام این گوشی جدید را ویوو اس 5 می‌دانند. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیش‌تر، فقط گوشی‌های ویوو اس 1 و اس 1 پرو از این سری عرضه شده بودند. به نظر می‌رسد کمپانی ویوو در حال انتشار اطلاعات به صورت قطره چکانی است تا توجه علاقه‌مندان را به مراسم رونمایی که تاریخ نامشخصی دارد، جلب کند.

تبلیغ گوشی جدید ویوو با حضور ستاره‌ی سی پاپ (c-pop)تبلیغ گوشی جدید ویوو با حضور ستاره‌ی سی پاپ (c-pop)

به هر حال در ویدیو، سردسته گروه موسیقی چینی Nine Percent را در حال مصاحبه گرفتن از خود می‌بینیم. ظاهرا «چای شوکون» سوالاتی را مطرحی می‌کند که به فشن و ویوو S5 مرتبط هستند. در ثانیه 17 برای لحظه‌ای پنل عقب گوشی در کادر دوربین قرار می‌گیرد و اینجاست که مجموعه دوربین آن را می‌توان دید.

البته برخی آن را فقط یک ماکت می‌دانند نه موبایل واقعی؛ ولی کمپانی چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو که حاوی یک ایموجی لوزی شکل بود، به طور تلویحی این طراحی نامتداول را تایید کرد.

تبلیغ منتسب به گوشی جدید ویوو اس ۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر