محدودیت‌های ترافیکی عزاداری 28 صفر در شیراز اعلام شد


محدودیت‌های ترافیکی عزاداری 28 صفر در شیراز اعلام شد

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس راهور استان فارس به تشریح محدودیت‌های ترافیکی در روز 28 صفر در شیراز پرداخت و گفت: مسیرهای منتهی به حرم شاهچراغ(ع) از ساعت 8 صبح تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر مسدود خواهند بود.

محدودیت‌های ترافیکی عزاداری 28 صفر در شیراز اعلام شد

مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به تشریح محدودیت‌های ترافیکی در این روز در شیراز پرداخت و گفت:‌ از آنجا که در این روز بناست دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حرکت کنند، یکسری محدودیت‌های ترافیکی در آن اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 8 صبح فردا، 5 آبان‌ماه آغاز و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ادامه دارد، افزود: مسیر میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شامل خیابان پیروزی، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و همچنین مسیر چهار راه 15 خرداد به سمت خیابان لطفعلی خان زند، چهار راه مشیر به سمت حرم مطهر صبح فردا برای کلیه وسایل نقلیه عمومی و شخصی مسدود خواهند شد.

عباسی ادامه داد: علاوه بر این‌ها تقاطع چهار راه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر و چهار راه غدیر به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نیز صبح فردا مسدود خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه کلیه خودروهای پارک شده در خیابان پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب در ساعات اعلام شده با جرثقیل به پارکینگ‌ها حمل خواهند شد، گفت: بلوار سیبویه، خیابان انقلاب، بلوار کریم خان زند و زیرگذر زند و بلوار زینبیه به عنوان مسیرهای جایگزین راه‌های مسدود شده انتخاب شده‌اند.

رئیس پلیس راهور فارس در عین حال این نکته را یادآور شد که کلیه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب فردا مسدود اما بقیه انشعابات فرعی باز هستند.

وی با بیان اینکه حرکت دو طرفه در مسیرهای میدان شهدا تا چهار راه شاهزاده قاسم کاملاً بسته است، گفت: حرکت اتوبوس‌ها تا ساعت 9 صبح در مسیرهای چهار راه شاهزاده قاسم و چهار راه غدیر انجام می‌شود اما با حرکت جمعیت و دسته‌جات عزاداری این حرکت‌ها هم متوقف خواهند شد.

عباسی به شهروندان توصیه کرد تا جایی که می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم سوگواری استفاده کنند و در صورت الزام استفاده از وسیله نقلیه شخصی، حتماً خودروی خود را تا قبل از ساعت 8 صبح در داخل پارکینگ‌های مجاور حرم مستقر کنند البته بعد از پایان مراسم اتوبوس‌ها برای حمل و نقل عزاداران از پایانه شهید آیت‌الله دستغیب حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد